Home Technologie Oprogramowanie Świąteczne aplikacje od Lemon Sky

Świąteczne aplikacje od Lemon Sky

3 min read
0

Święta coraz bliżej! Z tej okazji agencja Lemon Sky z Grupy ADV przygotowała specjalne aplikacje dla fanów popularnych brand heroes – Serca i Rozumu oraz Ekspertów Tesco. Na Facebooku dostępne są już „Mikołajki” oraz „Prezenter Świąteczny”.
Wiele osób zmaga się z dylematem, jaki prezent uszczęśliwiłby ich bliskich.  Na pomoc przychodzi zgrany duet Henio i Krysia! Dzięki aplikacji  „Prezenter świąteczny” (https://www.facebook.com/Eksperci.Tesco/app_173454612798919) każdy z łatwością wybierze idealnie pasujący upominek. Wystarczy szczerze odpowiedzieć na kilka pytań pomocniczych, podać zakres cenowy prezentu, a Eksperci z wdziękiem uruchomią magiczną maszynę – Prezenter, która znajdzie najlepsze propozycje gwiazdkowych niespodzianek dla żony, brata czy przyjaciela!
Z kolei Serce i Rozum szczegółowo analizują, czy dany użytkownik w ogóle zasłużył na prezent, czy może w tym roku należy mu się rózga! W  aplikacji „Mikołajki” (https://apps.facebook.com/mikolajkisir/) bohaterowie nie omieszkają sprawdzić, czy osoba jest uprzejma, docenia innych oraz w jakim zakresie potrafi zabawiać swoich znajomych. W tym celu Serce  i Rozum skrupulatnie skanują profil użytkownika, analizują go niezwykle szczegółowo, by na podstawie danych zostawianych na Facebooku dobrać odpowiedni prezent (lub rózgę!).
– Użytkownicy Facebooka uwielbiają brand heroes! Serce i Rozum z Ekspertami Tesco łącznie zgromadzili już blisko 2 miliony fanów. Angażujemy ich nie tylko rekordowo popularnymi postami, ale również aplikacjami, a te notują setki tysięcy wizyt. – mówi Mariusz Pełechaty, Head of Social Media w Lemon Sky.
Czy znani bohaterowie zaskoczą nas czymś jeszcze w te Święta? Z pewnością przekonamy się  o tym już wkrótce, bowiem wszystko wskazuje, że to jeszcze nie koniec atrakcji dla użytkowników popularnego serwisu społecznościowego.
Agencja Lemon Sky jest odpowiedzialna za prowadzenie profilu brand heroes Serca i Rozumu oraz Ekspertów Tesco. Łącznie gromadzą niemalże 2 mln fanów. Agencja była wielokrotnie nagradzana za skuteczne kampanie w Social Mediach (nagrody m. in. KTR, Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły czy Webstary).
źródło:materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Oprogramowanie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…