Home Rozrywka Film Kolejna misja Jamesa Bonda w nowej, ogólnoświatowej kampanii reklamowej produktów Sony

Kolejna misja Jamesa Bonda w nowej, ogólnoświatowej kampanii reklamowej produktów Sony

11 min read
0

Jesienią tego roku Daniel Craig ponownie wcieli się w postać tajnego agenta MI6 Jamesa Bonda i weźmie udział w nowej, ogólnoświatowej kampanii reklamowej produktów Sony.
Twórcy kampanii wykorzystali ścisłe związki Sony z serią filmów o Jamesie Bondzie i premierę 23. filmu z tej serii, zatytułowanego SKYFALL™, która odbędzie się 26 października.
Kampania „ZJEDNOCZONA INTELIGENCJA” („INTELLIGENCE GATHERED”), prowadzona w Internecie oraz innych mediach, będzie poświęcona wybranym, innowacyjnym i współpracującym ze sobą produktom Sony, takim jak smartfon Xperia™ T, Xperia™ Tablet S, laptopy VAIO i telewizory BRAVIA. Wiele spośród nich, w tym telefon Xperia T, pojawi się również w filmie SKYFALL™.
Na 60- i 30-sekundowych spotach reklamowych z serii „ZJEDNOCZONA INTELIGENCJA” zobaczymy, jak James Bond przenika do ściśle strzeżonego kompleksu, w którym mieści się centrum dowodzenia, i sprawnie likwiduje napotykanych po drodze przeciwników. Wyświetlane na ekranach BRAVIA, laptopach VAIO, tabletach Xperia™ i smartfonie Xperia™ T działania Bonda, śledzone z rosnącym niepokojem przez tajemniczą kobietę, będą okazją do zademonstrowania doskonałej współpracy tych innowacyjnych urządzeń przy gromadzeniu i łączeniu informacji i wiedzy.
Pod koniec spotu agent 007 wchodzi do centrum dowodzenia, przysiada się do śledzącej go kobiety i enigmatycznie pyta: „Szuka pani kogoś?” — na dowód, że tylko Bond potrafi przechytrzyć technologię Sony.
Globalnej kampanii w telewizji, sieciach kinowych i mediach drukowanych towarzyszyć będą różnorodne działania, podejmowane między innymi w witrynach internetowych Sony na całym świecie, w serwisach Facebook i Twitter oraz w lokalnych sieciach sprzedaży detalicznej.
— Bond jest najlepszy z najlepszych i wymaga tego, co najlepsze — mówi Izabela Wojnarowicz, dyrektor marketingu Sony w Polsce. — Posiadanie urządzeń o absolutnie najwyższej jakości, które zapewniają łączność i pomagają mu sprawnie działać, to dla niego sprawa życia lub śmierci. Najnowsze technologie towarzyszą mu nieustannie, kiedy śledzi złoczyńców, telefonuje do M lub sprawdza na swoim GPS-ie, jak najszybciej wyrwać się z opresji.
— Najnowsze produkty Sony w filmie i kampanii reklamowej doskonale pasują do Bonda i SKYFALL™. Poprzez kampanię pokazujemy, jak różne technologie i produkty mogą współdziałać z korzyścią dla klientów. – dodaje Izabela Wojnarowicz.
W filmie SKYFALL™ — dwudziestym trzecim z najdłuższej serii w dziejach kina — wymyśloną przez Iana Fleminga postać agenta 007 Jamesa Bonda zagra po raz kolejny Daniel Craig. W nowej odsłonie przygód superagenta jego przełożona M będzie musiała zmierzyć się ze swoją przeszłością, wystawiając lojalność Bonda na ciężką próbę. W obliczu ataku na MI6 agent 007 musi wyśledzić i wyeliminować zagrożenie — nie bacząc na konsekwencje dla życia prywatnego. Wyreżyserowany przez Sama Mendesa film powstał w wytwórni EON Productions. Dystrybucję prowadzą Metro-Goldwyn-Mayer Studios i Sony Pictures Entertainment (w Polsce Forum Film Poland), a producentami są Michael G. Wilson i Barbara Broccoli. Scenariusz napisali Neal Purvis, Robert Wade i John Logan. Kampanię „ZJEDNOCZONA INTELIGENCJA” stworzyła amerykańska agencja Wieden+Kennedy. Polską adaptację przygotowała agencja Walk Creative.
Informacje o reklamie:
Agencja kreatywna: Wieden+Kennedy
Adaptacja w Polsce: Walk Creative
Produkcja: RSA Films
Reżyseria: Baillie Walsh
Cechy produktów
BRAVIA
– Format Full HD: wyraźnie widoczny każdy szczegół
– Płynna, pełna szczegółów akcja dzięki technologii Motionflow XR 800 Hz — Lepsza ostrość obrazu i duża ilość szczegółów dzięki oglądaniu wartkiej akcji w grach, sporcie i na filmach w tempie będącym odpowiednikiem 800 klatek na sekundę
– Podświetlenie krawędziowe Dynamic Edge LED z funkcją lokalnego wygaszania — Wysoka jakość obrazu z głębokimi, szczegółowo oddanymi odcieniami czerni dzięki technologii podświetlenia LED z lokalnym wygaszaniem
– Panel OptiContrast zapewniający kinową jakość obrazu — Duży kontrast, zachowane szczegóły w odcieniach czerni i ograniczone do minimum odbicia zewnętrznego światła
– Wbudowana sieć Wi-Fi® pozwalająca na łatwe łączenie się z Internetem — Oglądanie materiałów rozrywkowych z domowej sieci bezprzewodowej i Internetu bez wprowadzających bałagan kabli
– Łatwe podłączanie telewizora do Internetu — możliwość oglądania pełnoekranowych filmów, wyświetlania aplikacji, odtwarzania muzyki i korzystania z serwisów społecznościowych w Sony Entertainment Network
– Prowadzenia rozmów głosowych i wideo za pomocą programu Skype™ — Możliwość dodania kamery i mikrofonu w celu łączenia się za darmo z rodziną i znajomymi za pomocą programu Skype™
Xperia™ T (rozpoznawany na całym świecie jako „telefon Bonda”):
– Wyświetlacz HD Reality 4,6″ zapewniającym idealną ostrość i czystość obrazu systemem Mobile BRAVIA® Engine
– Szybki, 13-megapikselowy aparat przechodzący od uśpienia do zdjęć w ciągu nieco ponad sekundy
– Najwyższa jakość obrazu dzięki możliwości zapisu filmu HD Full 1080p i przedniej kamerze HD 720p
– Łatwe podłączanie dzięki opartej na technologii NFC technologii One-touch
– Certyfikat PlayStation™ Certified
– Taktowany zegarem 1,5 GHz, dwurdzeniowy procesor najnowszej generacji zapewniający większą wydajność akumulatora, szybkie działanie i znakomitą ostrość grafiki
– System Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich). Możliwość aktualizacji do wersji Android 4.1 (Jelly Bean) po wprowadzeniu na rynek. Szczegółowy harmonogram zostanie podany później
– Funkcja łączności MHL do wyświetlania treści na dużym ekranie bez użycia ładowarki
– Możliwość wyświetlania zdjęć i filmów na telewizorze z łączem HDMI przy użyciu doku Xperia wyposażonego w konwerter MHL-HDMI i złącze ładujące
– *Na niektórych rynkach model Xperia T będzie nosił nazwę Xperia TX
– Dostępny w kolorze czarnym, srebrnym i białym
Xperia™ Tablet S
– Bardzo smukła obudowa z aluminium i odporna na zachlapanie wodą konstrukcja: możliwość użycia zawsze i wszędzie
– Czterordzeniowy procesor NVIDIA® Tegra® 3 i system operacyjny Android 4.0.3
– Kolorowy wyświetlacz LCD TFT 9,4″
– Certyfikat PlayStation™ Certified
– Uniwersalny pilot pozwalający na przełączanie kanałów telewizyjnych i zmienianie ustawień zestawu muzycznego.
– Tworzenie profili i dzielenie się z rodziną i znajomymi
– Szereg stylowych akcesoriów pozwalających na stworzenie jeszcze bardziej atrakcyjnego tabletu Xperia S
– Zdumiewająca szybkość działania aplikacji i gier oraz przeglądania filmów i muzyki w najbardziej fascynującym urządzeniu z serii Xperia™
Seria VAIO S
– Różne procesory, w tym Intel® Core™ i7
– Oryginalny system Windows® 7 w wersji Ultimate lub innej
– Wyświetlacz VAIO Premium 33,7 cm (13,3″), rozdzielczość 1600 x 900
– Wykończenie włóknem węglowym
– Do 2 GB pamięci graficznej
źródło:materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Film

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…