Home Technologie Sportowe lato w 3D z Panasonic!

Sportowe lato w 3D z Panasonic!

4 min read
0

Transmisja 3D na żywo z kortów Roland Garros dzieki współpracy Panasonic i Eurosport!
Firma Panasonic rozpoczyna kampanie „Summer of Sports”, w ramach której zapewni transmisje 3D na żywo z popularnych wydarzeń sportowych. Kampania ruszyła 27 maja br. wraz z początkiem turnieju Roland Garros. Wyłącznymi partnerami projektu w Polsce są Eurosport i platforma cyfrowa CYFRA+.
W ramach kampanii Panasonic udostępnia na terenie całej Polski transmisje 3D na żywo z kortów Roland Garros w 96 sklepach dystrybuujących telewizory Panasonic. Klienci maja okazje kibicować swoim faworytom na specjalnie zaprojektowanych w tym celu stoiskach. Transmisje dostępne są także przez 24 godziny na dobę w kanale CANAL+ 3D dla abonentów CYFRY+ posiadających w domu odpowiedni odbiornik.
Przekaz w 3D obejmuje mecze odbywające się na korcie centralnym w trakcie całego turnieju w dniach 27 maja – 10 czerwca. W dniach 27 maja – 4 czerwca transmisje na żywo będą się rozpoczynać o godz. 11:00, a kończyć ok. 20:30, a od 5 do 8 czerwca (ćwierćfinały i półfinały) od godz. 14:00. Finały kobiet i mężczyzn odbędą sie kolejno 9 i 10 czerwca o godz. 15:00. Dla osób, które w czasie transmisji na żywo nie będą mogły obejrzeć wybranego przez siebie spotkania emitowane będą również powtórki.
Iwona Burzynska, Panasonic PR Manager Poland & Baltics mówi: „Panasonic to lider w dziedzinie nowych technologii i rozwiązań 3D, dlatego bardzo się cieszymy, że możemy zaoferować naszym klientom wyjątkowe, sportowe wrażenia w 3D. Jako wieloletni sponsor Igrzysk Olimpijskich, które Panasonic wspiera miedzy innymi użyczając zaawansowanych technologii wizualnych, możemy pochwalić się bogatym doświadczeniem w dostarczaniu wysokiej jakości transmisji z wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W ramach kampanii „Summer of Sports” dzielimy sie tymi doświadczeniami i sportowa pasja z naszymi klientami oferujac im nowatorskie rozwiązania 3D i najwyższy standard transmisji na żywo.
Elementem kampanii Panasonic skoncentrowanej wokół najważniejszych wydarzeń sportowych tego sezonu jest również poprzedzająca Igrzyska, trwająca do 30 czerwca br. Promocja Olimpijska, w której do wygrania jest wyjazd na Olimpiadę do Londynu oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic. Za samą rejestrację w konkursie można zdobyć jedną z 10 000 limitowanych olimpijskich koszulek. Szczegóły i rejestracja na stronie www.olimpiada.panasonic.pl oraz w zakładce „Panasonic – Włącz się do gry!”
źródło: materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Technologie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…