Home Technologie E-sprzedaż w modzie

E-sprzedaż w modzie

5 min read
0
ecommerce innovations

Już 24 września w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się e-commerce innovations – pierwsza w Polsce specjalistyczna konferencja o sprzedaży internetowej dla branży mody.
e-commerce innovations jest imprezą konferencyjno-wystawienniczą poświęconą sprzedaży w internecie. To jedyne tego typu wydarzenie w stu procentach dedykowane sektorowi mody. Podczas najbliższej edycji, która odbędzie się 24 września 2013 r. w Business Centre Club, będzie można posłuchać 10 specjalistycznych wykładów prowadzonych przez praktyków, najlepszych specjalistów z branży. Opowiedzą oni o trendach w e-commerce oraz zaprezentują ciekawe case’y internetowych sklepów modowych.
Konferencji towarzyszyć będzie panel dyskusyjny ekspertów pt. „Trendy e-commerce w branży mody”. Wiedzę na temat sprzedaży internetowej będzie również można poszerzyć odwiedzając stoiska Partnerów konferencji. Na zwiedzających będzie tam bowiem czekało ponad 20 ekspertów e-commerce, którzy chętnie udzielą porad i odpowiedzą na indywidualne pytania uczestników konferencji.
W przeciwieństwie do masowych imprez e-commerce, organizatorzy stawiają na ściśle sprofilowaną elitarną grupę odbiorców obejmującą tylko przedstawicieli firm z branży mody, dzięki czemu uda się stworzyć atmosferę sprzyjającą wymianie profesjonalnej informacji i integracji branży.
Program e-commerce innovations:
9.00    Rejestracja gości
10.00    „Skuteczny SMS marketing w branży mody. Przykłady kampanii SMS. Wyniki badań konsumenckich”, Serwer SMS
10.20    „Jak trafić do klientów 2.0. – nowy wymiar PR i marketingu w e-commerce”, Marcin Rutkowski, i-sklep
10.50    „Przyspiesz pracę, tnij koszty, sprzedawaj więcej. Automatyczna fotografia produktowa 2D/360*/3D w branży fashion”, Robert Wiącek, Orbitvu
12.10    „Commerce bardziej smarter w branży odzieżowej”, Cezary Kożon, Fast White Cat
12.30    „One Stop E-commerce – jak optymalnie obsłużyć e-sklep? Kompleksowy outsourcing rozwiązań informatyczno-logistycznych B2C i B2B na przykładzie sieci handlowej 5.10.15”, Przemysław Klich, Arvato
12.50    „Strefy Marek na Ceneo Moda”, Katarzyna Stehlik, Ceneo
13.05    „Efektywna sprzedaż ubrań i dodatków w sieci. Co zrobić, żeby zmniejszyć efekt ROPO, a wydatki na reklamę nie poszły na marne?”, Anna Rak, Trusted Shops
14.20    „Skup się na marketingu, a logistykę powierz specjalistom. Logistyka e-handlu w branży odzieżowej”, Artur Mrozik, ESM Logistics
14.35    „Moda na Responsive Web Design, czyli skuteczne sklepy internetowe”, Mateusz Kowalczyk, i-sklep
14.50    „Mobil e-commerce”, Andrzej Ogonowski, SMSAPI
15.05    Trendy w e-commerce – panel dyskusyjny
15.35    Podsumowanie
Na imprezę bezpłatny wstęp mają wyłącznie przedstawiciele firm odzieżowych i obuwniczych (producenci, dystrybutorzy ubrań, dodatków, obuwia) oraz sklepów – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych.
Parter Główny e-commerce innovations: i-sklep. Partnerzy Strategiczni: Arvato, Serwer SMS, Fast White Cat , Orbitvu, ODL Retail. Partnerzy Biznesowi: SMSAPI, Ceneo, Trusted Shops, Codemedia, Difinit, Quartic, Trade Tracker, Logistyka e–handlu, AdTaily,  LeadR, Partnerzy: Trol Intermedia, TopShow3D. Organizator: Promedia Jerzy Osika
Więcej o imprezie: http://www.promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/e-commerce-innovations,d594.html
źródło:materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Technologie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…