Home Lifestyle Zuo corp. na sezon wiosna – lato 2012

Zuo corp. na sezon wiosna – lato 2012

5 min read
0

ZUO Corp. to marka odzieżowa stworzona przez projektantów – Dagmarę Rosę oraz Bartka Michalca w 2010 roku i już zdobyła ona wierną rzeszę swoich fanów. W swoim portfolio oferują odzież wysokiej jakości oraz w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. Co daje kupującemu poczucie niepowtarzalności zakupu. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.
Inspiracją kolekcji Zuo corp na sezon wiosna – lato 2012 były jak zwykle piękne kobiety, a precyzyjnie ujmując, przerysowany wizerunek kobiety sukcesu obecny  w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych. Szczególny wpływ miały takie postacie jak m.in.: Joan Collins ( Alexis z Dynastii), Stephani Harper z ,,Powrotu do Edenu”, Brigitte Nielsen ( ,,Gliniarz z Beverly Hills II” ), Marisa Tomei ( ‘’Mój kuzyn Vinnie”), czy Melanie Griffith w ,,Pracującej dziewczynie”, których znakiem rozpoznawczym były charakterystyczne szerokie ramiona, krótkie loki, total looki prezentowanych outfitów, w zestawieniu ze złotą oraz brylantową biżuterią co tworzyło ogólny obraz kobiety bizneswoman, niezależnej, żądnej władzy i sukcesu.
Zuo corp. ten ostry wizerunek businesswoman, tamtego okresu traktuje jako metaforę postępującej pauperyzacji luksusu. W dobie kryzysu ludzie coraz bardziej chcą chwili zapomnienia od codziennych problemów. Poczuć namiastkę tego co dla nich nieosiągalne sławy, pieniędzy i amerykańskiego stylu życia, oddanego dekadenckiej konsumpcji. Kolekcja Zuo corp. na seozn wiosna- lato 2012 daje kobietom taką możliwość.
Kolekcja wiosna – lato 2011/12:
Zaprezentowana podczas 6 edycji Łódzkiego Fashion Week kolekcja, w głównej mierze na sylwetkach wypracowanych na bazie figury koła, przywodzi na myśl modę lat 60-tych.  Kolekcja obfituje w futurystyczne żakiety,płaszcze, proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu.  Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.
Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.
Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon S-S 2012, odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz. Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp., na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwoodmodelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była, twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz. Wartą 50 000,- PLN biżuterię do sesji użyczyła marka Apart.
Nowa kolekcja dostępna jest przy ul. Wilczej 19/6 w Warszawie
źródło:materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Lifestyle

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…