Home Lifestyle Pandora – marka z 30-letnią tradycją

Pandora – marka z 30-letnią tradycją

9 min read
0

Trzydzieści lat temu, prosty pomysł jednego człowieka zmienił oblicze biżuterii na zawsze. Skromny duński złotnik, Per Enevoldsen, już od pewnego czasu zastanawiał się nad sposobem na produkcję wysokiej jakości biżuterii dostępnej dla kobiet z różnych środowisk. Rezultatem tych rozmyslań było stworzenie marki PANDORA oferującej spersonalizowaną biżuterię, którą każda kobieta może dopasować do swojego indywidualnego stylu.
Najbardziej uznanym produktem PANDORA jest bransoletka z charmsami, która już wielu pokoleniom kobiet pozwala na wyrażanie siebie poprzez biżuterię. Własnoręcznie zaprojektowana bransoletka PANDORA może stać się osobistym pamiętnikiem noszącej ją kobiety i codziennie przywoływać najpiękniejsze wspomnienia.
“Każdy charms jest pełen znaczenia. Może być symbolem ważnych chwil w życiu, cennych i osobistych historii, które mogą być przekazywane z pokolenia na pokolenie”, mówi Lisbeth Enø Larsen.
Wraz z innymi projektantami PANDORA, Lone Rønnov Frandsen, Mads Trolle oraz Lee Antony Grey, tworzy biżuterię, którą pokochały kobiety na całym świecie. Dzięki osobistym kolekcjom biżuterii PANDORA podkreślają swój indywidualny styl.
W ciągu ostatnich dekad zaobserwowaliśmy, że kobiety kupując biżuterię często wybierają naszyjniki i pierścionki zamiast bransoletek, które nieraz były po prostu droższe i za bardzo ekskluzywne. Bransoletka z charmsami PANDORA zmienił niejako sposób w jaki współczesne kobiety noszą biżuterię” mówi Lone Frandsen, która mimo że pracuje już ponad ćwierć wieku w PANDORA, wciąż jest pod wrażeniem sukcesu tej marki.
Mads Trolle zgadza się z tym twierdzeniem i przypisuje znaczną część tego sukcesu najwyższej jakości biżuterii: “Bransoletka z charmsami PANDORA wyznaczyła trendy zarówno w modzie jak i w branży jubilerskiej. Precyzyjne wykonanie wszystkich elementów w połączeniu z dostępną ceną i możliwością indywidualnego projektowania własnych kompozycji wysoko podnosi poprzeczkę dla innych marek
W czasie trzydziestu lat istnienia PANDORA dogłębnie poznała potrzeby i oczekiwania kobiet na całym świecie. “Bransoletka z charmsami PANDORA ma szczególną moc jednoczenia kobiet. Czytałam wiele historii kobiet, które opowiadają o znaczeniu każdej zawieszki na swojej bransoletce – przypominają im one o urodzinach, rocznicy, szczególnym dniu bądź są prezentem od najlepszej przyjaciółki. Bransoletka tworzy ich własną, osobistą historię. To bardzo przemawia do wyobraźni, staje się częścią życia i swoistą historią życia samą w sobie “, mówi Lisbeth. Mads jest natomiast przekonany, że biżuteria PANDORA jest idealnym pomysłem na prezent: „Jeśli chcemy przekazać obdarowywanej osobie coś więcej, wyrazić swoje uczucia poprzez biżuterię – PANDORA to najlepsze rozwiązanie. Każdy pojedynczy charms może stać się amuletem dla jej właścicielki, który codziennie, ilekroć na niego spojrzy, będzie przywoływał najpiękniejsze wspomnienia”.
Firma PANDORA oferuje kobietom ponadczasową biżuterię, która jednocześnie ma cechy klasycznego wzornictwa i jest w zgodzie z nowymi trendami: “Różnorodność i uniwersalność to właściwości wszystkich naszych kolekcji”, mówi Lone. “A inspirację czerpiemy zewsząd. Otaczająca nas natura, architektura, a nawet surowce, których używamy do tworzenia naszej biżuterii, mogą stanowić podstawę do konkretnego projektu” dodaje Lisbeth.
Lone szuka także inspiracji obserwując kobiety: “Ekscytuje mnie fakt, że każda kobieta, niezależnie od tego gdzie mieszka, kim jest i jak żyje, może nosić biżuterię PANDORA. Dlatego nie tworzę nowych projektów z myślą o jednej, konkretnej osobie, ale pamiętając o wszystkich tych kobietach. W zależności od ich stylu i upodobań, łączą wymyśloną przez nas biżuterię na różne sposoby, tworząc rozmaite stylizacje. Uwielbiam patrzeć jak się bawią biżuterią PANDORA, i jak różnie i za każdym razem inaczej sama biżuteria może wyglądać.”
Najwyższej jakości srebro, 14 i 18 karatowe złoto, diamenty oraz inne kamienie szlachetne i półszlachetne to tylko część wartość biżuterii PANDORA. Drugą nadają im jej właścicielki, które wyrażają swoje niezwykłe historie poprzez własne kompozycje. “Bransoletka PANDORA odzwierciedla indywidualizm i kreatywność noszących ją kobiet “, mówi Lee i dodaje, że te same możliwości dają także inne produkty PANDORA takie jak kolczyki, pierścionki czy naszyjniki, z których wszystkie mogą być noszone samodzielnie bądź w połączeniu z inną biżuterią. Możliwość uchwycenia i zatrzymania cennych wspomnień dzięki spersonalizowanej biżuterii jest na pewno największym osiągnięciem PANDORA, a miliony kobiet na całym świecie, które pokochały ten koncept dowodzą sukcesu marki.
Dzięki najwyższej jakości materiałów, z jakich wykonane są produkty PANDORA oraz ponadczasowemu wzornictwu, te niezwykłe indywidualne kompozycje na pewno będą cieszyć także kolejne pokolenia miłośniczek biżuterii.

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Lifestyle

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…