Home Lifestyle Jesień w Top Secret

Jesień w Top Secret

4 min read
0

 Jesienna  oferta Top Secret zaczyna się już  pojawiać się w sklepach i sprzedaży internetowej. W sierpniu na witrynach  zobaczymy zdjęcia z najnowszej sesji, autorstwa znanego fotografika Jacka Poremby. Koncepcja wizerunku Top Secret jest kontynuacją przekazu, w którym atrakcyjna para jest „podpatrzona” w różnych, codziennych sytuacjach życiowych. Reporterskie ujęcia  podkreślają nowoczesny charakter marki i różnorodność stylizacji, dostosowanych do sytuacji czy pory dnia.
Top Secret w nowym sezonie planuje rozwój programu dla stałych klientów Collection  Club, liczne akcje o charakterze marketingowo –  sprzedażowym, w  których istotnymi elementem  komunikacji  są sklepy i  ich   witryny. Pierwsza „Back to Office” rozpocznie się już w sierpniu.
Zgodnie z realizowana strategia „express yorself” kolekcje Top Secret dają możliwość dostosowania stroju do osobowości, stylu i potrzeb. Przygotowane w oparciu o najnowsze trendy kolekcje i linie  na nowy sezon to propozycja niemal na wszystkie okazje –  do pracy, w czasie wolnym, na wieczór. Damskie i męskie kolekcje  przeznaczone są dla osób  nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Dodają im atrakcyjności i  pewności siebie.
Top Secret w kolekcjach bardziej formalnych, city, stawia na maksymalizm w formach i minimalizm w prostocie. Jest dużo inspiracji matematyką i geometrią, zarówno w konstrukcji ubrań, laserowych „wycinankach” kontrastach mat- błysk, regularnych printach. Dominujące kolory to  czerń i  biel, uzupełnione kobaltem,  beżem, fioletem,  czerwienią, czy  modnymi akcentami miedzi. Eleganckie linie inspirowane gotycką sztuką architektoniczną czy garderobą dandysa przewidziano na czas świąt i karnawału.
W kolekcjach casual  Top Secret proponuje miękką luźną i wygodną  sylwetkę o miejskim charakterze, w stonowanych kolorach  Nie brakuje tu jednak  modnych ostrzejszych akcentów: pikowania, skórzane wstawki, sportowe kurtki, elementy inspirowane wojskowym mundurem, srebrne dżinsy i spódnice, akcenty wyraźnych barw – czerwieni , bordo.
Krótkie linie Fashion Collection , od roku uzupełniają bieżącą ofertę Top Secret o najgorętsze trendy sezonu. Jeszcze w czasie wakacji pojawią się ubrania inspirowane szalonymi latami 50 -tymi czy sportowym glamourem.
Troll i Drywash, marki należące do tej samej GK REDAN przygotowały kolekcje komplementarne z ofertą Top Secret.
Troll  proponuje na nowy sezon  bardzo różnorodną i nowoczesnę  linie, w których  znajdziemy inspiracje folkowe, romantyczne,  płynące z natury jak i klasyczne kontrasty black & white.
Drywash, najmłodsza marka Redanu stawia na wygodne ubrania o sportowo – romantycznym charakterze,  z miękkich dzianin, w bardzo przyjaznych, luźnych formach . Kolorystyka, od bieli ze złotem i srebrem, po melanżowe beże i szarości też nadaje kolekcji  lekkości.
Wszystkie marki  Redanu przygotowały też linie  męskie.
źródło:materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Lifestyle

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…