Home Lifestyle Glossybox – rewolucja w świecie kosmetyków

Glossybox – rewolucja w świecie kosmetyków

6 min read
0

Kobiety, które kochają kosmetyki, wyczekują co miesiąc dnia, kiedy do drzwi zapuka kurier  i dostarczy im GLOSSYBOX. Światowy hit, który podbija serca kobiet już w osiemnastu krajach, pod koniec lutego 2012 r., wszedł także na polski rynek. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione mini produktami luksusowych kosmetyków, można już zamawiać online i wygodnie testować w domu.
Moda na GLOSSYBOX to nie tylko testowanie kosmetyków w domowym zaciszu, to także społeczność miłośniczek tematów urodowych, które wymieniają się opiniami na temat produktów, poradami i informacjami o nowych trendach kosmetycznych.
GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na osiemnastu światowych rynkach. Pomysł ten polega na comiesięcznej subskrypcji, która obejmuje wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu. Pudełko zamawia się raz, a kolejne co miesiąc przychodzą już automatycznie prosto do domu. Ogromnym plusem subskrypcji jest to, że nie trzeba pamiętać, aby zamawiać pudełko co miesiąc, nie ma też ryzyka, że wyczerpią się jego zapasy. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji, nie jest to więc niewygodna umowa ani zobowiązanie. Model został stworzony tak, aby ułatwić dostęp do pudełka i sprawić by jego abonentki mogły się skupić wyłącznie na przyjemnościach.
Aby dołączyć do grona abonentów GLOSSYBOX wystarczy zarejestrować się na www.glossybox.pl i wypełnić swój a następnie co miesiąc cieszyć się zawartością eleganckiego pudełka dostarczanego prosto do domu. Do tej pory w Polsce ukazały się trzy pudełka.
Niespodzianka!
Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. Mogą to być perfumy, balsamy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, a także lakiery do paznokci i inne ciekawe produkty kosmetyczne. Taka usługa kosztuje 49 złotych i obejmuje wyjątkową zawartość pudełka, jego eleganckie opakowanie i dostawę kurierską. GLOSSYBOX współpracuje z renomowanymi markami
z wyższej półki, co pozwala spełniać oczekiwania jakościowe wymagających klientek.
Komfort i rozważne zakupy kosmetyków
Dzięki dostarczaniu pudełka prosto do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować mini produkty luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje, można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań. Powodzenie tej koncepcji zagwarantuje wkrótce skierowanie oferty do odpowiedniej grupy docelowej przez osobisty Profil Piękności, pozwalający na dostosowanie produktów do potrzeb każdej klientki.
Społeczność
GLOSSYBOX dostarcza nie tylko kosmetyki, ale także ciekawe informacje dotyczące urody. Na stronie glossybox.pl będzie można uzyskać porady na temat makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, obejrzeć filmy o kosmetykach i wiele innych ciekawostek. GLOSSYBOX to także ciekawy blog urodowy oraz rozrywka, wskazówki, wymiana doświadczeń i dyskusje wśród stale rosnącej liczby fanów GlossyBox na portalu Facebook, gdzie można komentować posty i dzielić się swoimi inspiracjami z innymi członkami społeczności.
źródło: materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Lifestyle

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…