Kreatywny, profesjonalny pracownik. Odpowiedzialna, opiekuńcza żona i matka. Koleżanka. Towarzyszka. Ciekawa świata podróżniczka. Wszystkie te cechy odzwierciedlają role, jakie pełni w życiu współczesna kobieta. Marce Bialcon posłużyło to za punkt wyjścia do stworzenia kolekcji wiosna – lato 2013.
Biznesowa koszula w wydaniu klasycznej bieli, błękitu, pudrowego różu w prążkowe desenie, a także intensywna fuksja podkreślona granatowym bądź czarnym żakietem, skierowana jest do kobiety stawiającej na profesjonalny wygląd.
Proste, minimalistyczne stylizacje utrzymane w kolorystyce beżu, bieli i czerni pozwolą jej czuć się komfortowo, nie zatracając przy tym swojej kobiecości w sytuacjach mniej oficjalnych.
Ową kobiecość nie tylko podkreślą, ale i wyeksponują koktajlowe sukienki inspirowane rajskimi ogrodami. Wyraża się to kwiatowymi deseniami na jedwabiach i żakardach, a także koronkami, falbanami i plisowaniami.
Podróżnicze aspiracje oddają ubrania nawiązujące zarówno do oceanicznej głębi jak i grup etnicznych zamieszkujących tereny pustynne. Kolorami przewodnimi są błękity, lazury, turkusy, a także beże, brązy, ochry w odcieniach piaskowych. Motywy rafy koralowej, podwodnej flory i fauny, jak również plemienne wzory, zwierzęce desenie, elementy skórzane zastosowane na bawełnie, wiskozie i lnie.
Kolekcja marki Bialcon powstała z myślą o nowoczesnej kobiecie, podążającej z duchem czasu, realizującej się zawodowo, rozwijającej swoje pasje, zainteresowania i ambicje.
źródło:materiały prasowe