stickyimage

Robert Kupisz – pokaz najnowszej kolekcji WANTED Lato 2013

Robert Kupisz zabrał nas w podróż na współczesny Dziki Zachód, prezentując w Soho Factory najnowszą kolekcję Wanted – Lato 2013.

Tym razem projektant czerpał bezpośrednią inspirację z klasyki filmu – Pewnego razu na Dzikim Zachodzie Sergio Leone. – Urzekła mnie kolorystyka tego westernu – mówi Robert – niezwykle intensywny błękit nieba i cała gama odcieni ciepłego piasku. Obok obrazu, bardzo ważną role odegrała muzyka. – Nikt inny nie potrafi tak budować napięcia i atmosfery tajemniczości jak Ennio Morricone – dodaje – który z doskonałym wyczuciem kreuje mieszankę zmysłowości, wolności i przygody.

Dodatkową inspiracją do stworzenia kolekcji były dla Roberta kobiety. Zjawiskowa Claudia Cardinale, w filmie niesłychanie odważna i seksowna, będąca kwintesencją kobiecości, a także kobiety na co dzień obecne w jego życiu. – Mam ogromne szczęście, gdyż większość otaczających mnie i ważnych dla mnie kobiet to, podobnie jak bohaterka filmu, silne i odważne, a przy tym piękne kobiety – twierdzi projektant – I to właśnie one zainspirowały mnie do pokazania całej kolekcji, zarówno damskiej, jak i męskiej, wyłącznie na modelkach. Chciałem zaprezentować śmiałe, atrakcyjne kobiety, świadome swojej seksualności, osadzone na współczesnym Dzikim Zachodzie.

Cała kolekcja wraz z jej scenografią jest swego rodzaju odskocznią od poprzedniej – Heroes, której tematyka, nawiązująca do Powstania Warszawskiego, była niezwykle intensywna i wyczerpująca. Teraz przyszedł czas na kolor, radość, lekkość i wyraźnie zarysowaną seksualność. Dominujące kolory to błękit, odcienie piaskowe i chłodne pastele. Wśród ręcznie farbowanych tkanin znalazły się bawełna, jedwab i flanela. Nie mogło też zabraknąć dekatyzowanego jeansu i skór.

Potrzebowałem wakacji i to widać przy okazji tej kolekcji! –

Istotnym elementem pokazu były również buty, które zostały zaprojektowane specjalnie na tę okazję przez Roberta przy współpracy z marką Loft37.pl. But unisex na grubej skórzanej podeszwie, o wysokiej, lekko ściętej cholewce, został w całości wykonany ręcznie, z najwyższej jakości bydlęcej skóry. Zaokrąglony czubek oraz podwyższony, masywny obcas, z potrójną warstwą skórzanej podeszwy, idealnie pasują do westernowego stylu lansowanego przez Roberta Kupisza.

O wyjątkowe dodatki zadbali Apart i Ray-Ban, a perfekcyjne makijaże to dzieło Rouge Bunny Rouge pod wodzą Goni Wielochy. Fryzurami zajęła się firma Toni&Guy, z którą Robert współpracuje jako doradca wizerunkowy. Zaszczytna funkcja partnera głównego pokazu przypadła PZ Cussons, strefę lounge zapewniła marka Kler, a wśród sponsorów znaleźli się m.in.: Oceanic, Cisowianka Perlage, Belvedere oraz Orlen.

Patronami medialnymi pokazu były:  i FTV

źrodło: materiały prasowe
foto: Akpa

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane