Home Lifestyle Kuchnia Nowe smaki na lato w Starbucks

Nowe smaki na lato w Starbucks

3 min read
0

W letniej ofercie Kawiarnii Starbucks dostępny będzie nowy, pyszny mrożony napój ze zmiksowanym lodem Mocha Cookie Crumble Frappuccino z czekoladową bitą śmietaną Mocha Cookie , który będzie doskonałym orzeźwieniem w upalne dni. W letniej ofercie Starbucks dostępne bedą także przepyszne  desery – sernik z truskawkami, nowość – ciasto czekoladowe z karmelem i orzechami pecan a także kawa ziarnista Tribute Blend, stworzona w ubiegłym roku specjalnie na obchody 40. urodzin Starbucks.
Mocha Cookie Crumble Frappuccino® to połączenie kawy, mleka, miksowanego lodu oraz syropu mocha. Całość pokryta jest gęstą, czekoladową bitą śmietaną oraz kawałkami pokruszonych ciasteczek, co razem tworzy prawdziwą rozkosz dla podniebienia. Starbucks umożliwia swoim gościom tworzenie własnych kompozycji składników, mogą więc oni np. czekoladową bitą śmietanę zamienić na zwykłą.
Komponując swoje Frappuccino, klienci Starbucks mogą wybrać rodzaj mleka, intensywność kawy, bazę napoju oraz dodatki takie jak syrop smakowy, polewę czy rodzaj bitej śmietany. Na początek, zanim sami zaczniemy eksperymentować z różnymi kombinacjami składników, możemy spróbować napojów dostępnych w ofercie Starbucks, aby przekonać się, jakie smaki najbardziej nam odpowiadają. Klienci mogą wybrać takie napoje Frappuccino, jak na przykład ® przygotowane na mleku sojowym i podawane z syropem truskawkowym.
Dla tych którzy preferują mocniejsze napoje kawowe, Extra Coffee Caramel Frappuccino®, będzie idealne, gdyż jest wzmocnione dodatkową porcją kawy, a także pokryte bitą śmietaną i słodką polewą karmelową
W ciepłe, letnie dni zachęcamy wszystkich do spróbowania naszego nowego napoju Mocha Cookie Crumble Frappuccino®, który na pewno będzie pysznym słodkim orzeźwieniem w ciągu dnia. Polecamy także łączenie różnych składników oraz dodatków. Pomogą w tym oczywiście nasi bariści, którzy nie tylko potrafią stworzyć wiele ciekawych kombinacji, ale także chętnie podpowiedzą i pomogą wszystkim gościom kawiarni skomponować swoje ulubione Frappuccino, aby napój był idealnie dopasowany do ich gustów” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej..

źródło: materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Kuchnia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…