stickyimage

Anataka Press Day – sezon jesień-zima 2012/2013

– nowej marki fashion – odbył się 22 października, w Warszawie. Podczas wydarzenia została zaprezentowana najnowsza kolekcja marki na jesień i zimę 2012/2013. Modelki wystylizowane przez Annę Banasiak, twórczynię Anataki, zaprezentowały klasyczne stylizacje w nowoczesnym wydaniu. Press Day poprowadziła Anna Popek, a gościem specjalnym była Małgorzata Czudak – projektantka, profesor ASP i jedna z autorek bloga Anataki.

Press Day zgromadził wielu znakomitych gości, którzy mieli okazję poznać najnowszą kolekcję marki na jesień-zimę 2012/2013, a także porozmawiać z twórcami marki i Małgorzatą Czudak – znaną polską projektantką, która współpracuję z Anataką. Jest ona ekspertem mody, fantastycznym obserwatorem zmieniających się trendów, o których z prawdziwą pasją pisze na blogu marki Anataka: http://blog.anataka.pl/

Kolekcję stworzyła Anna Banasiak, pomysłodawczyni marki Monnari, która teraz wykreowała nowe dzieło Anatakę – modę dla kobiet, ceniących klasykę, ale marzących o odrobinie szaleństwa. Anna Banasiak szybko zauważyła zmiany zachodzące w polskiej modzie, wyczuła potrzeby kobiet, które chcą czuć się atrakcyjnie i młodo niezależnie od sytuacji. To podejście w dużej mierze zdeterminowało filozofię Anataki – marki odpowiadającej na potrzeby współczesnych kobiet.
Cieszę się, że nasze wydarzenie spotkało się z zainteresowaniem dużej grupy dziennikarzy i stylistów, którym mogliśmy zaprezentować jesienno-zimowe oblicze Anataki. Po raz pierwszy przedstawiliśmy kolekcję Anataki tak szerokiej publiczności, a dzięki Małgosi Czudak rozpoczęły się ciekawe dyskusje o trendach i modzie XXI wieku” – mówi Anna Banasiak, Art Director marki Anataka.

Prowadzącą wydarzenie była Anna Popek, miłośniczka, a także jedna z największych ambasadorek marki. O stylizacjach i kolekcji opowiedziała Barbara “Prinii” Perkowska – stylistka i makijażystka gwiazd.

Kolekcja Anataki na jesień i zimę 2012/2013 jest niezwykle luksusowa, szykowna, ale przede wszystkim różnorodna. Kolekcja stanowi interpretacje dominujących trendów, a także nowe oblicze klasyki: ponadczasową pepitkę czy zawsze modną czerń. Anataka dba także o kobiety, które szukają alternatywy dla korporacyjnych barw, oferując ołówkowe spódnice w modnej zieleni czy mocnym amarancie. Sezon jesień-zima to także powrót czerwieni. Dla stworzenia ciekawego efektu stylizacji marka zadbała także o dodatki. Duże skórzane torby w modnych kolorach, ciężka biżuteria czy kołnierz z futra to must have damskiej garderoby.

Kolekcja jesień-zima 2012/2012 dostępna na www.anataka.pl.

źródło:materiały prasowe

Tagi: , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane