stickyimage

Warsaw Email Summit 2015

3. edycja Warsaw Email Summit zawita do warszawskiego Space Clubu 1. października 2015. Podczas wydarzenia, prelegenci podzielą się praktyczną wiedzą  i przedstawią skuteczne kampanie z punktu widzenia Marketera.

Swoje Case Studies zaprezentują międzynarodowe firmy, które od lat skutecznie realizują e-mail i Omnichannel Marketing.
To niepowtarzalna okazja na poznanie czynników zapewniających osiągnięcie sukcesu, wzrost sprzedaży oraz optymalizację procesów, usprawniających działania zarówno online, jak w i offline’owych.

Odbywający się 1. października w Warszawie Warsaw Email Summit to już trzecia edycja najważniejszego wydarzenia w branży e-mail marketingu. Konferencja jest siostrzaną konferencją Berlin Email Summit, wydarzenia prezentującego najnowsze trendy z zakresu e-mail marketingu i wielokanałowości w Europie i na świecie. Jej głównym celem jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań,  pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych.

Ubiegłoroczna odsłona wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zorganizowanego przez firmę optivo, zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy w nastrojowych wnętrzach Space Club mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów.

W tym roku, poza najnowszymi case studies obejmującymi tematy takie jak rekomendacje, personalizacja, Marketing Automation, Big Data, Video-Email czy Omnichannel-Marketing, uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o panujących i nadchodzących trendach, odkryć najskuteczniejsze sposoby na realizację celów sprzedażowych, wymienić się najlepszymi praktykami i know-how oraz nawiązać owocne kontakty biznesowe w ramach networkingu.

Program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu będą na bieżąco publikowane na stronie warsawemailsummit.pl

O optivo  

optivo należy do  grona europejskich specjalistów z branży e-mail marketingu i wielokanałowości. Poza centralą w Berlinie, firma operuje również na licznych europejskich rynkach, gdzie postrzegana jest jako technologiczny lider i wyznacznik trendów w branży. optivo dostarcza usługi wielokanałowe i rozwiązania dla skutecznego dialogu marketingowego za pośrednictwem e-mail marketingu, smsów, sieci, mediów społecznościowych, faksu i  materiałów drukowanych. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od wysyłki newsletterów i wiadomości w ramach kampanii, poprzez usługi biznesowe i konsulting, aż po stałą wymianę know-how w zakresie efektywnej komunikacji. Dzięki opartemu na chmurze systemowi optivo® broadmail, optivo dostarcza ponad 1 000 klientów wiodące rozwiązania w ramach zautomatyzowanego, bezpośredniego dialogu zwiększającego sprzedaż. Od 2013 roku, optivo jest częścią koncernu Deutsche Post DHL Group.
Więcej informacji na: www.optivo.pl

Tagi: , , , ,