stickyimage

Świąteczna kampania reklamowa Beko

25 grudnia br. BEKO rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową, której celem jest podkreślenie innowacyjnych technologii w urządzeniach marki. BEKO kontynuuje serię rodzinnych filmików BEKO z uroczym, małym bohaterem, do którego tym razem dołącza dziewczynka. Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach TV i kinach oraz wspierane viralem w internecie. Kampania potrwa do 4 lutego 2013r.

Nowa kampania BEKO obejmuje dwa spoty o długości 30 sekund. Każdy z nich będzie przedstawiał dwa z czterech promowanych produktów, kładąc nacisk na inteligentne technologie w każdym segmencie: piekarnik (model OIM 25901 X InnovachiefTM) – model posiadający multimedialny wyświetlacz z zaawansowaną książką kucharską oraz możliwością wgrywania własnych przepisów, lodówkę (model CN 136241 X) – model o najwyższej klasie energooszczędności A+++, zmywarkę (model DFN 71045) – model zużywający w trakcie cyklu zmywania tylko 7 l wody,  pralkę (model WMB 91242 LC) – zaawansowany model z programem BEKO BabyProtect, który dba o skórę najmłodszych.

„Kolejna kampania reklamowa naszej marki jest spójna z poprzednimi edycjami, których bohater – uroczy maluch – już zdobył serca Polaków. Tym razem widzowie poznają dziewczynkę. Reklama będzie się odwoływać do wartości rodzinnych oraz inteligentnych, funkcjonalnych rozwiązań, które są tak ważne dla BEKO. Młodym konsumentom polecamy humorystyczne wersje spotów przygotowane na potrzeby internetu.” – komentuje Michał Grzeliński, Marketing Director Poland, Czech Rep., Slovakia.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Składa się ze spotów reklamowych emitowanych w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TVP Info oraz ich stacje tematyczne, ATMedia, Discovery&Animal Channel) oraz w kinie. Za kreację odpowiada agencja TBWA (Turcja), za realizację dom mediowy OMD Media Direction.

Spoty TV:

Wersja internetowa:

Tagi: , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane