Home Technologie Nowa aplikacja mobilna 1&1 Web Analytics umożliwia szybszą analizę serwisów internetowych

Nowa aplikacja mobilna 1&1 Web Analytics umożliwia szybszą analizę serwisów internetowych

4 min read
0

Firma 1&1 wprowadziła nową aplikację mobilną 1&1 Web Analytics, która umożliwia właścicielom serwisów internetowych dostęp do najważniejszych statystyk swoich stron WWW, przez całą dobę i z dowolnego miejsca. Aplikacja współpracuje ze wszystkimi smartfonami i tabletami z systemem iOS i Android i można ją pobrać bezpłatnie w sklepach iTunes oraz Google Play. Nowe narzędzie jest kolejnym rozwiązaniem mobilnym dedykowanym małym i średnim firmom. Aplikacja 1&1 Web Analytics wchodzi w skład pakietu 1&1 MyWebsite oraz pakietów hostingowych i może być użytkowana bez dodatkowych opłat.
Większość właścicieli małych i średnich firm zdaje sobie sprawę, że dzisiaj obecność w sieci jest koniecznością. Ale ilu odwiedzających wchodzi na ich strony? Które strony są najpopularniejsze, a które mniej popularne? W które dni dodatkowe reklamy są najefektywniejsze i zwiększają ruch na ich stronie? Eksperci 1&1 radzą by osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą i właściciele większych firm regularnie sprawdzali i analizowali statystyki swojego serwisu internetowego oraz działań reklamowych online.
Pakiet 1&1 MyWebsite oferuje ponad 200 rozwiązań dla różnych branż. Dla wielu przedsiębiorców prowadzących gabinety fizjoterapeutyczne, zakłady fryzjerskie, piekarnie, apteki, usługi ogrodnicze czy firmy cateringowe, komputer nie jest najważniejszym narzędziem w prowadzeniu działalności. Rzadko mają oni czas na dokładną analizę działania swoich serwisów internetowych. Aplikacja mobilna 1&1 Web Analytics to idealne rozwiązanie dla takich firm. Pozwala łatwo sprawdzić najważniejsze dane statystyczne serwisu internetowego za pomocą smartfonu lub tabletu, w dowolnym czasie i z każdego miejsca.
Aplikacja 1&1 Web Analytics informuje o liczbie osób odwiedzających serwis internetowy oraz pokazuje, które podstrony są odwiedzane najczęściej i skąd pochodziły kliknięcia. Grafika z animacją umożliwia przeglądanie danych z poprzednich tygodni, miesięcy i lat. Jeden rzut oka na telefon pozwala zorientować się, jak umieszczenie reklamy lub wpisu na Facebooku wpłynęło na zachowanie osób odwiedzających serwis internetowy.
Nowe narzędzie jest kolejnym rozwiązaniem mobilnym dedykowanym małym i średnim firmom, pomagającym w łatwy sposób na realizacje celów biznesowych. Oprócz pakietu MyWebsite firma 1&1 oferuje firmom pomoc w poprawie widoczności w przeglądarkach oraz spersonalizowane doradztwo ekspertów na temat pozyskiwania nowych klientów przez Internet.
Nowa aplikacja mobilna 1&1 Web Analytics wchodzi w skład pakietu 1&1 MyWebsite oraz pakietów hostingowych i może być użytkowana bez dodatkowych opłat. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.1and1.pl.
źródło:materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Technologie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…