stickyimage

LG- CES: Ściana wideo 3D oraz 84-calowt multidotykowy wyświetlacz

Wprowadzając zaawansowane panele IPS oraz energooszczędne funkcje, firma LG umacnia swoją pozycję lidera w sektorze cyfrowych technologii informacyjno-reklamowych.

Podczas zbliżających się targów CES 2013 (Consumer Electronics Show), które odbędą się w dniach 8-11 stycznia 2013 w Las Vegas, firma LG Electronics zaprezentuje linię zaawansowanego sprzętu informacyjno-reklamowego. Silna oferta produktów obejmuje: flagowy 55-calowy wyświetlacz 3D do ścian wideo, 84-calowy multidotykowy wyświetlacz „Signage” o rozdzielczości Ultra HD, telewizor EZ Sign, słupek multimedialny Smart Gate Media Pole, inteligentne lustro Smart Mirror oraz inne, innowacyjne rozwiązania systemów informacyjno-reklamowych. Firma LG dostrzega rosnące zapotrzebowanie na efektywne oraz efektowne rozwiązania cyfrowej technologii informacyjno-reklamowej. Dlatego koncentruje się na rozwoju szerokiej gamy produktów wyposażonych w nowoczesne panele IPS oraz inteligentną funkcję oszczędzania energii Smart Energy Saving Technology.

Firma LG zapowiada znaczący rozwój segmentu cyfrowych technologii informacyjno-reklamowych,” mówi Il-geun Kwon wiceprezes oraz szef działu IT Business Unit firmy LG Home Entertainment. „Jesteśmy dumni, oferując gamę znakomitych produktów, które mogą pracować w różnorodnych warunkach, jednocześnie zaspokajając szeroki zakres potrzeb klientów. Oferowane przez nas połączenie paneli IPS i  technologii Smart Energy Saving Technology pozwala na uzyskanie świetnej jakości obrazu oraz na znaczące zmniejszenie zużycia energii.

Firma LG wielokrotnie demonstrowała swoje doświadczenie w segmencie cyfrowych technologii informacyjno-reklamowych współpracując z wieloma prestiżowymi, międzynarodowymi firmami, takimi jak: McDonald’s, KFC, Nike, Kia, Hyundai, czy Vodafone. Ponadto firma LG z powodzeniem zrealizowała wiele dużych projektów, w tym dostawę prawie 18 000 cyfrowych tablic informacyjnych na potrzeby kanadyjskiej sieci restauracji Tim Hortons. Rozwiązania informacyjno-reklamowe firmy LG znalazły również zastosowanie w kilku głównych, międzynarodowych węzłach lotniczych, takich jak międzynarodowe porty lotnicze w Incheon oraz w Sydney. W tym roku firma ponownie zaskoczy zwiedzających targi CES prezentując cyfrowe tablice informacyjne, które imponują nie tylko wielkością, lecz także niezwykłą jakością obrazu oraz energooszczędnością.

Ściana wideo 3D dla ogromnych projekcji

Niespotykanej wielkości ściana wideo 3D, składająca się z aż 122 55-calowych wyświetlaczy WV70MD, z pewnością przykuję uwagę wszystkich zwiedzających targi CES. Dzięki najmniejszej na świecie odległości między ramkami wyświetlaczy, wynoszącej tylko 5,3 mm, widzowie mają wrażenie, że ściana wideo 3D jest jednym, ogromnym ekranem. Aby uzyskać identyczną jakość obrazu na całej powierzchni, balans bieli każdego z wyświetlaczy może być automatycznie kalibrowany przy użyciu fabrycznie zainstalowanego oprogramowania. Ponadto, matryce IPS cechują się szerokim kątem widzenia zapewniając żywy i ostry obraz.

Ściana wideo jest wyposażona w opracowaną przez LG funkcję Smart Energy Saving Technology, która w porównaniu do innych komercyjnych paneli z podświetleniem LED pozwala na zmniejszenie zużycia energii o około 30 procent. Dzięki temu rozwiązanie firmy LG pomaga w obniżeniu kosztów energii elektrycznej przy zachowaniu świetnej jakości obrazu.

84-calowy multidotykowy wyświetlacz Signage o rozdzielczości Ultra HD
Imponujący, 84-calowy multidotykowy wyświetlacz Signage jest pierwszym urządzeniem o rozdzielczości Ultra HD wprowadzanym na rynek B2B. Podczas targów CES, duże wyświetlacze firmy LG, rozpoznające jednoczesne dotknięcie w pięciu punktach, pozwolą użytkownikom na interaktywne oglądanie reprodukcji dzieł sztuki z najsłynniejszych muzeów świata. Wyjątkowa gęstość pikseli sprawia, że na multidotykowym wyświetlaczu Ultra HD można zobaczyć precyzyjne odwzorowanie nawet najdelikatniejszych śladów malarskiego pędzla. Oprócz możliwości regulacji powiększenia, obracania obrazu lub pisania wiadomości wodząc palcem po ekranie, 84-calowy, multidotykowy wyświetlacz „Signage” umożliwia intuicyjną oraz naturalną interakcję z prezentowanymi treściami. Dzięki czemu idealnie nadaje się do zastosowań komercyjnych oraz edukacyjnych.

Telewizor EZ Sign i nie tylko
Na targach CES 2013 firma LG pokaże również nagradzany telewizor EZ Sign. W 2012 roku telewizor EZ Sign otrzymał nagrodę „produkt roku” przyznawaną przez magazyn CRN, głównie ze względu na możliwość wyświetlania treści w układzie dostosowanym do indywidualnych potrzeb. Uniwersalny telewizor EZ Sign może mieć różnorodne zastosowania, takie jak wyświetlanie reklam, odtwarzanie multimediów oraz wyświetlanie audycji nadawanych na żywo. Zajmujący niewiele miejsca słupek multimedialny Smart Gate Media Pole, idealny do zastosowań marketingowych i reklamowych, będzie prezentowany wraz z inteligentnym lustrem Smart Mirror – wyświetlaczem pełniącym funkcję zarówno lustra, jak i monitora.

Firma LG, a rynek B2B
Cyfrowe technologie informacyjno-reklamowe znajdują coraz większe zastosowanie. Firma analityczna DisplaySearch przewiduje, że do 2016 roku ogólnoświatowa sprzedaż tych technologii sięgnie 9,5 miliona sztuk, co stanowi sześciokrotny wzrost w stosunku do roku 2009. Urządzenia reklamowo-informacyjne firmy LG można zobaczyć w wielu miejscach. Są one używane jako reklama produktów i usług, do szkoleń i zajęć, pomoc w pracy instytucji rządowych i korporacji, a także do wyświetlania użytecznych informacji w miejscach publicznych.

Więcej flagowych produktów firma LG zaprezentuje podczas najbardziej prestiżowych targów biznesowych w Europie ISE 2013 (Integrated Systems Europe), które rozpoczną się 29 stycznia w Amsterdamie.

źródło:materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane