stickyimage

Kampania świąteczna dla Tesco – Henio leci z życzeniami

Agencja Lemon Sky realizuje kampanię świąteczną dla Tesco.

Henio jak Baumgartner leci z życzeniami w rytmie Gangnam style

Tym razem Henio szybko i konkretnie składa spersonalizowane życzenia w locie, przeganiając światło i tańcząc w stylu bijącego rekordy popularności Gangam style. Osią kampanii jest film, w którym każdy może wykorzystać postać Henia do złożenia własnych, świątecznych życzeń, a następnie podzielenia się nimi z przyjaciółmi czy rodziną w postaci animowanego klipu. Ponieważ Eksperci Tesco śledzą na bieżąco nośne zjawiska w Internecie, animacja z Heniem w roli głównej nawiązuje do popularnych tematów czy tekstów, m.in. niedawno oglądanego przez cały świat skoku Baumgartnera, tańca Gangnam style czy znanych tekstów z filmów wirusowych. Życzeniami można dzielić się szybko i konkretnie na landing page www.lecimyzzyczeniami.pl oraz facebookowym profilu Tesco.

źródło:materiały prasowe

 

Tagi: , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane