stickyimage

BEKO wspiera segment chłodnictwa reklamowo

BEKO rozpoczęło kampanię reklamową, mającą na celu wspieranie segmentu chłodnictwa. Spoty będą emitowane w największych stacjach TV i w kinach oraz wspierane viralami w internecie. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Rok 2012 to czas, kiedy BEKO postawiło na rozwój asortymentu chłodniczego. Cała linia produktów została odświeżona pod kątem stylistyki i funkcjonalności. Wprowadzono wiele udogodnień  i innowacyjnych rozwiązań (np. Active Dual Cooling System czyli dwa niezależne systemy chłodzenia  i mrożenia, zapewniające optymalne warunki do przechowywania żywności). Pojawiają się modele  z segmentu premium – jak czarna energooszczędna (klasa A+++) lodówka ze szkłem. Firma BEKO kontynuuje działania reklamowe, tym razem wspierając nowości w chłodnictwie. A głównym bohaterem serii będzie 4-drwiowa lodówka typu SBS – model GNE 134620 X.

Od początku lipca do konca sierpnia 2012 roku potrwa kolejna kampania reklamowa naszej marki. Będzie to kontynuacja naszego zimowego spotu. Głównym bohaterem, obok lodówki, będzie uroczy maluch z naszych reklam. Spoty będą obecne w telewizji, kinie i Internecie.” – komentuje Michał Grzeliński, Marketing Director Poland, Czech Rep., Slovakia.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Potrwa od początku lipca do końca sierpnia br. Będzie się składała z 30’ spotów reklamowych, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TVP Info oraz ich stacje tematyczne, AT Media, Discovery&Animal Channel) oraz kinach (Cinema City, Multikino, Helios, Silver Screen). Za kreację jest odpowiedzialna agencja TBWA, a za realizację dom mediowy OMD Media Direction.

Spot TV:
http://www.youtube.com/watch?v=4FhwvffA8XA

Wersja internetowa: http://www.youtube.com/watch?v=dnzBCds3Tx4

źródło: materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane