stickyimage

Strategiczna gra Aviation Empire od KLM – Zbuduj własną linię lotniczą i zarządzaj nią!

KLM jako pierwszy stworzył grę pozwalająca graczom budować i zarządzać własną linią lotniczą. Aviation Empire (Imperium Lotnictwa) jest grą strategiczną stworzoną w 3D, dostępną na urządzeniach z systemami iOS i Android. Aplikacja jest darmowa, płatne są wyłącznie zaawansowane funkcje.

Gracze Aviation Empire mają za zadanie zainwestować we flotę, zbudować międzynarodową siatkę połączeń i rozwijać własne lotniska. Aplikacja łączy wymiar cyfrowy z prawdziwym światem, np. używając systemu nawigacji satelitarnej (GPS) użytkownicy Aviation Empire mogą odblokować blisko 70 portów lotniczych na całym świecie.

Opcja „in-app purchases” umożliwia użytkownikom dodatkowe zakupy, dzięki którym mogą oni rozszerzać i personalizować swoje floty. Poza zbieraniem punktów, gracze również  zdobywają odznaki. Logując się z konta na portalu social media mają możliwość dzielenia się swoimi osiągnięciami z przyjaciółmi. Rankingi pokazują pozycje graczy na świecie w odniesieniu do ich przyjaciół.

Ogromny potencjał rynku gier oraz rosnące zapotrzebowanie na interakcje stwarza KLM okazję do budowania i wzmacniania relacji z podróżującymi i potencjalnymi klientami. Aviation Empire dedykowany jest wszystkim tym, którzy lubią gry strategiczne” – powiedział Pieter Elbers, Dyrektor Zarządzający & Dyrektor ds. Operacyjnych w KLM.„Możliwość meldowana się za pomocą GPS-u buduje relacje między Aviation Empire  i globalną siecią połączeń KLM. Grę będziemy nadal rozwijać w ciągu najbliższych kilku  miesięcy i dalej wzmacniać więź między światem cyfrowym i realnym” – dodał Martijn van der ZeeWiceprezes ds. Dystrybucji i Handlu Elektronicznego w AIR FRANCE KLM.

Gra powstała w wyniku ścisłej współpracy KLM z wyspecjalizowanymi firmami – Monpellier Venture i Little Chicken Game Company. Współtworzyło ją około 180 beta testerów, którzy pracowali nad optymalizacją jej poszczególnych elementów. Aplikacja ma również swój fan page na Facebooku (facebook.com/AviationEmpire), który łączy graczy, buduje więź z marką KLM oraz z developerami gry.

KLM była jedną z pierwszych linii lotniczych, która zaoferowała całodobowy serwis social media i wprowadziła innowacyjną usługę Meet & Seat. Dzięki portalom społecznościowym pasażerowie mogą dobierać sobie towarzyszy podróży, np. wybrać miejsce obok osoby o podobnych zainteresowaniach.

Aviation Empire można pobrać w App Store i Google Play.

AIR FRANCE KLM
Grupa AIR FRANCE KLM jest znaczącym graczem w branży transportu lotniczego
i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Obecnie AIR FRANCE KLM może poszczycić się ponad 77 milionami pasażerów i transportem 1,4 miliona ton ładunków rocznie. Grupa obsługuje łącznie 243 porty lotnicze zlokalizowane w 103 krajach, a jej flota liczy 573 samoloty. Linie, posiadające porty macierzyste na lotniskach Paryż-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, obsługują łącznie ogromną sieć połączeń. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 21 milionów członków.
AIR FRANCE KLM wspólnie z partnerami – liniami Delta i Alitalia – tworzy największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. AIR FRANCE i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 19 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń – ponad 15,5 tysiąca lotów dziennie, do 1000 miejsc, w 187 krajach. Więcej informacji o AIR FRANCE KLM dostępnych jest na stronie: www.airfranceklm.com .

Informacje na temat najnowszych promocji cenowych dostępne są na stronie www.airfrance.pl oraz www.klm.pl .

źródło:materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane