stickyimage

Sukces pierwszej edycji Warszawskich Targów Reklamy dla Firm

Blisko 1,5 tys. osób odwiedziło I Warszawskie Targi Reklamy dla Firm, które 30 maja w godz. 10:00-17:00 odbyły się w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Szeroką ofertę usług i produktów marketingowych zaprezentowało 53 wystawców. W programie targów znalazło się wiele interesujących wykładów i prezentacji, w których w sumie wzięło udział siedmiuset słuchaczy.

Inauguracyjną edycję Warszawskich Targów Reklamy dla Firm zakończyliśmy sukcesem. Odnotowaliśmy wysokie zainteresowanie zarówno wśród wystawców, jak i zwiedzających. Targi były doskonałą okazją do znalezienia partnera biznesowego czy podwykonawcy, a także do zdobycia wiedzy m.in. na temat nowości rynkowych i najlepszych rozwiązań marketingowych. Bez wątpienia wiele z nawiązanych na targach kontaktów w najbliższej przyszłości przyniesie korzyści zarówno wystawcom jak i pozostałym uczestnikom Targów – mówi Maja Wilk, Pomysłodawca Warszawskich Targów Reklamy dla Firm.

Bogata oferta, szeroki wybór rozwiązań

Warszawskie Targi Reklamy dla Firm to przede wszystkim możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców – firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) oraz poznania innowacyjnych narzędzi wspierających sprzedaż, budowanie relacji i dystrybucję informacji.  Na Targach Reklamy swoje oferty zaprezentowały agencje marketingowe, agencje PR, agencje interaktywne i social media, pracownie reklamowe,  firmy producenckie i drukarnie, fotografowie i wideofilmowcy, dostawcy technologii kształtujących wizerunek oraz dostawcy narzędzi wspierających sprzedaż.

Pozytywne opinię wystawców

Wiele osób poszukiwało na targach nowości. My te nowości mamy w postaci nowoczesnych i tanich rozwiązań telekomunikacyjnych wspierających marketing i sprzedaż (…) Targi mają wspaniały klimat, są bardzo inspirujące, ponieważ dużo ludzi prezentuje rozmaite pomysły. Wydarzenie jest bardzo dobrą okazją do nawiązywania współpracy z nowymi partnerami – zauważa Szymon Piekarz z firmy LIMTEL.

Targi były dla mnie bardzo dobrą okazją do nawiązania kontaktów z branży szeroko rozumianej reklamy. To cenna inicjatywa i ważne wydarzenie, otwarte na wiele innowacyjnych rozwiązań. Bardzo się cieszę, że miałem możliwość podczas Targów na przykładzie Mksiegowej.pl zaprezentować szereg nowoczesnych rozwiązań z zakresu nowoczesnej księgowościWitold Jurczyk z spółki ERP Mobile.

Uważam, że Warszawskie Targi Reklamy dla Firm to ciekawe wydarzenie, które przyciągnęło duże grono odbiorców, co w dużej mierze przełożyło się na zainteresowanie naszą ofertą. Takich wydarzeń nie tylko w stolicy, ale i w innych miastach naszego kraju powinno być zdecydowanie więcej. – Leszek Kasprzyk z Brend24.pl

Zainteresowanie Targami jak widać rośnie z minuty na minutę, cieszy liczne grono wystawców zarówno tych z branży reklamy internetowej, jaki i offlinowej. Targi to dobrą okazją do skutecznego spotkania z klientami zainteresowanymi pozyskaniem nowych możliwości w branży reklamowej i nie tylko. Nasza firma po raz pierwszy bierze udział w tego typu wydarzeniu w charakterze wystawcy i mogę powiedzieć, że jesteśmy bardzo spodobała się nam formuła Targów. – Marta Klimowicz AdTaily.

W pierwszej chwili wahaliśmy się czy warto brać udział targach związanych z branżą reklamową. Muszę powiedzieć, że zaproponowana przez Organizatorów formuła Targów zmieniła nasz pogląd na ten temat. (…) W naszej branży większość kontaktów z partnerami to kontakty wirtualne, niekiedy brakuje nam możliwości bezpośredniego kontaktu, a Targi Reklamy dla Firm stwarzają wiele tego typu możliwości. – Marek Woźniak netPR

Zaproszenie do udziału w Targach wykorzystaliśmy do zaprezentowania po raz pierwszy w Polsce naszego nowego rozwiązania – interaktywnej ekspozycji i reklamy opartej o przezroczyste ekrany LCD. Jeżeli chodzi o naszą opinię z Targów to powiem, że jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni – nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania ze strony zwiedzających, wśród których dominują osoby zainteresowane nowoczesnymi rozwiązaniami w szeroko pojętej reklamie i marketingu Mariusz Skadłubowicz Infover S.A.

Interesujące wykłady i prezentacje

Odbiorcy Targów Reklamy dla Firm mogli także wysłuchać szeregu bardzo interesujących wykładów i prezentacji, które przeprowadzono w ramach czterech bloków tematycznych.

Pierwszy blok stanowiły następujące prezentacje:

  • Księgowość online – nowy produkt, czy nowy rynek? Wyzwania przy wprowadzeniu produktu mKsiegowa.pl na rynek – Witold Jurczyk, ERPmobile
  • Odpowiedzialność społeczna w reklamie – Magdalena Kostulska, UNDP (agenda ONZ)
  • Synergia treści, czyli Custom Publishing na nowo – Robert Kostka-Zawadzki, Inpingo
  • Innowacyjne kanały komunikacji z klientem – Szymon Piekarz, Limtel
  • Najnowsze trendy w komunikacji do kobiet w nowych mediach – Maria Wnuk, ARBOinteractive
  • Technologie kształtujące wizerunek na przykładzie rozwiązań biur prasowych, systemów dystrybucji informacji i komunikacji wideo firmy netPR.pl – Marek Woźniak, netPR

W drugim bloku uczestnicy Targów mieli okazję zapoznać się z następującymi wykładami:

  • Marketing Automation – nowość na polskim rynku marketingu online – Grzegorz Błażewicz, Benhauer
  • Social media monitoring dla biznesu – Michał Sadowski, Brand24
  • Angażująca komunikacja – Arvind Juneja
  • Psychologia koloru w reklamie, Visual Merchandising – dr Marek Borowiński

Kolejny blok obejmował prezentacje nt.:
Marketing kontra kryzys – Jerzy Osika, Promedia
Język w reklamie – Arkadiusz Bednarski, One Invest
Czy na Facebooku można reklamować papierosy? – Mariusz Woźnicki, Harder&Harder
5 największych wyzwań e-mail marketingu 2012 – Maciej Ossowski, GetResponse

  • Dobre praktyki w e-commerce i social media 360 stopni – Sławomir Kochański, Click Community
  • „Korzyści, nie dane”, czyli o tym jak wspieramy naszych Klientów z branży marketingowej – Mariusz Kuskowski, B2Bdata

Ostatni blok wykładów obejmował dwie prezentacje:

  • Jak projektować do druku cyfrowego, by uniknąć błędów? – Katarzyna Urbanek, Cathrin oraz Krzysztof Buczkowski, Sihl
  • 3 najważniejsze cechy efektywnej reklamy dla małych i średnich firm – Marcin Hakemer-Fernandez

Wysokie zainteresowanie jakie towarzyszyło premierowej warszawskiej edycji Targów Reklamy dla Firm świadczy o tym, że wydarzenia tego typu są niezwykle potrzebne zarówno przedsiębiorcom jak i całej szeroko pojętej branży reklamowej, marketingowej i PR. Na 2013 rok zaplanowaliśmy kolejne edycje Targów, które przeprowadzimy w kilkunastu największych miastach w Polsce – podsumowuje Maja Wilk

 

źródło: materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane