stickyimage

Logo marki Jeep na koszulkach piłkarzy Juventus Football Club

W nadchodzącym sezonie rozgrywek piłkarskich 2012-2013 na koszulkach zawodników Juventusu zagości logo legendarnej marki Jeep. Pokazana oficjalnie w piątek, 15 czerwca br. nowa kolekcja ubiorów Mistrzów Włoch w piłce nożnej czerpie inspirację z chwalebnej przeszłości Klubu „Bianconeri”, szczycącego się imponującą liczbą 295 milionów kibiców na całym świecie.

Kolekcja wykonana jest z ekologicznych materiałów w kolorze głębokiej czerni, podkreślających determinację i zwycięskie aspiracje zespołu w Mistrzostwach Włoch.  Designerskie detale koszulek, spodenek i getrów zawodników nawiązują do podstawowych wartości, leżących u podstaw sukcesów klubu piłkarskiego Juventus.

Wykończenie koszulek wokół szyi wzorowane jest na stylu koszulek, w których piłkarze Juventusu wygrali Puchar Włoch w latach 1941-42. Umieszczony wewnątrz napis „Vincere Non È Importante È L’Unica Cosa che Conta” („Zwycięstwo nie jest rzeczą ważną, jest jedyną rzeczą, która się liczy”) stanowi wspomnienie filozoficznej sentencji czołowego zawodnika, a później honorowego prezesa Juventusa, Giampiero Boniperti.

Jest to efekt umowy o sponsoringu, podpisanej w kwietniu br. pomiędzy Fiat S.p.A. i Juventus Football Club S.p.A., na mocy której Fiat może korzystać z wyłącznego prawa umieszczania swego logo na ubiorach zawodników Juventusu w okresie najbliższych trzech sezonów.

Jeep i Juventus to dwie uznane ikony w historii swych dziedzin. Takie wartości, jak autentyczność, pasja, potencjał i możliwość podejmowania najtrudniejszych wyzwań, zapisane są na trwałe w ich „genotypie”.

Jeep zacznie pojawiać się „u boku” Bianconeri, zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej jeszcze przed sezonem piłkarskim 2012-2013, uczestnicząc w imprezach organizowanych dla kibiców Juventusu i promujących „Świat Jeepa” w postaci jazd próbnych, różnorodnych zawodów i konkursów i aktywności w plenerze o charakterze sportowym.

W lipcu b.r. letni obóz treningowo-wypoczynkowy Juventusu w Chatillon-Saint Vincent w Dolinie Aosty będzie miejscem przedpremierowego pokazu nowej wersji flagowego Jeepa Grand Cheronee – S Limited, którego rynkowy debiut w Europie przewidziany jest na wrzesień 2012 r.

Wyróżniający się 20-calowymi felgami z czarnego, polerowanego aluminium i unikalnymi akcentami stylistycznymi „Black” – Grand Cherokee S Limited łączy wyrazisty i sportowy design nadwozia z efektywnością 3,0-litrowego silnika wysokoprężnego V-6 CRD MultiJet II o mocy 241 KM i momencie obrotowym 550 Nm. Konturowane fotele pokryte skórą Nappa z zamszowymi wstawkami oraz liczne akcenty karbonowe wystroju kabiny, podkreślają wspólny „genotyp”, który S Limited dzieli z Grand Cherokee SRT, jak dotąd najsilniejszym i najszybszym samochodem marki Jeep, oferowanym od niedawna na rynkach światowych.

Jeep cieszy się dzisiaj sławą marki globalnej, której samochody sprzedawane są w ponad 120 krajach całego świata. Jest nieprzerwanie symbolem swobody, przygody, autentyczności i pasji. Swobody –  odbieranej, jako stan ducha i determinacji, by podążać za swym instynktem, podejmując dowolne wyzwania w miejskiej dżungli i na szlakach off-roadowych, w poczuciu bezpieczeństwa, jakie daje zaawansowany napęd 4×4. Przygody – rozumianej, jako powołanie albo zew natury. Autentyczności – ponieważ Jeep jest marką jedyną w swym rodzaju i pierwszą, która po wyjściu w plener pozostaje liderem eksploracji otaczającego świata, zmieniając zwykłą jazdę samochodem w niezwykłe przeżycie. Pasji – ponieważ wyzwala najbardziej wyraziste i indywidualne cechy swego właściciela.

Od ukazania się pierwszego modelu w roku 1941 produkcja i sprzedaż na świecie samochodów Jeep przekroczyła 15 milionów egzemplarzy. Jako marka o niezwykłym charakterze, Jeep był w stanie zawsze odradzać się na nowo, oferując produkty dostatecznie innowacyjne, aby wyznaczać wzorce dla całej kategorii pojazdów. Począwszy od ikony – , poprzez kompaktowy SUV Jeep Compass, aż do flagowego Grand Cherokee, każdy z samochodów Jeep sławi siedemdziesięcioletnią legendarną historię marki.


źródło: materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane