stickyimage

Zostań twarzą SYOSS!

Marka SYOSS oferująca profesjonalnej jakości produkty do pielęgnacji, stylizacji oraz koloryzacji włosów zaprasza swoich konsumentów do wzięcia udziału w niecodziennej promocji. Nagrodą główną jest wyjazd do Hamburga i udział w filmie promocyjnym marki.  

Ogólnopolski konkurs, w którym każda kobieta może zostać twarzą filmu promocyjnego SYOSS”1 rozpoczął się 1 lipca i potrwa do 31 sierpnia br. W tym czasie wszystkie klientki, które kupią dowolny produkt SYOSS będą miały okazję wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy, że w specjalnej aplikacji dostępnej na profilu SYOSS Polska na facebook.com konsumentki umieszczą swoje zdjęcie z zakupionym produktem. Do wygrania są profesjonalne suszarki do włosów marki Remington, oraz jedna nagroda główna: udział w charakterze modelki w profesjonalnej sesji zdjęciowej w Hamburgu do filmu reklamowego, który zostanie wykorzystany do międzynarodowej promocji marki SYOSS.

Laureatki nagród dziennych, które zostaną nagrodzone profesjonalną suszarką do włosów Remington, będą wybierane przez jury po zakończeniu każdego tygodnia trwania konkursu. Niezależnie od wyboru laureatek nagród dziennych, przez cały czas trwania konkursu za pośrednictwem aplikacji konkursowej odbywać się będzie głosowanie na najlepsze zdjęcie konkursowe. 15 uczestniczek, których zdjęcia uzyskają największą liczbę głosów, przejdzie do ścisłego finału. Spośród finalistek jury wybierze laureatkę konkursu, która poleci do Hamburga i zostanie  i zostanie twarzą filmu promocyjnego SYOSS.

Konkurs w którym moża zostać twarzą filmu promocyjnego SYOSS” wspierany będzie kampanią telewizyjną, która rozpocznie się 22 lipca i potrwa do 11 sierpnia. Wszystkie informacje na temat konkursu znajdują się w aplikacji konkursowej na profilu SYOSS Polska na facebook.com2.
***
Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma pozostaje światowym liderem branży konsumenckiej i przemysłowej, będąc właścicielem tak znanych marek jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 50 tysięcy pracowników. W 2009 roku osiągnął sprzedaż w wysokości 13,5 miliarda euro, skorygowany zysk operacyjny firmy wyniósł 1,36 miliarda euro. Akcje preferowane Henkla są notowane na największym niemieckim indeksie DAX, jest on także klasyfikowany w rankingu Fortune Global 500.

źródło:materiały prasowe

Tagi: , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane