stickyimage

Torby CARGO noszą się z nową kampanią

Ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa polskiej marki CARGO. Oparta jest o spot, do którego zdjęcia powstały m.in w  Nowym Yorku oraz Londynie. Kampania potrwa do kwietnia i obejmuje m.in internet oraz miejsca sprzedaży. Autorem kampanii jest dom produkcyjny THE GRADS, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEDIAFARM.

CARGO to duże i wygodne torby wykonane z CORDURY (bardzo wytrzymały materiał służący do produkcji sakw i plecaków, używany przez m.in wojsko oraz służby specjalne). Są wielofunkcyjne i praktycznie niezniszczalne o udźwigu max 60kg. Zaprojektowane zostały z myślą zarówno o kobietach jak i mężczyznach. Jak mówi ich twórczyni – CARGO to torby do zadań specjalnych.  Projekty sygnowane marką CARGO dostępne są nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Holandii oraz Belgii i Stanach Zjednoczonych.

Spot dostępny jest pod tym linkiem:

Informacje o produkcji:
Client: Cargo by Owee
Agency: The Grads
Director: Roman Grad
DP: Bastien Loiseau-Majewski (London), Roman Grad (NYC & Dorset, UK)
Producer: Natalia Grad
Edit : Magda Mikołajczyk
Music by AUER
online: ORKA
Starring: Cait Alexander (Peggi Lepage Model Scout) & Jarrod LaCarta

GRUPA OWEE – informacje o firmie
Grupa OWEE została założona w 2011 roku, należy do Anny Migacz Lesińskiej i skupia trzy marki: MNISHKHA, CARGO oraz owee. Grupa posiada swój concept store w Warszawie przy ulicy Prokuratorskiej 1 oraz sklep internetowy (www.be-eleven.pl, www.mnishkha.com, www.cargobyowee.com). Projekty grupy sprzedawane są w sieci Royal Collection, Schaffa oraz w portalach promujących polskich projektantów. Ponadto produkty  grupy OWEE są sprzedawane w Niemczech, Belgii, Holandii oraz na Litwie. Wkrótce ruszy sprzedaż w Australii i Stanach Zjednoczonych.

Tagi: , ,