stickyimage

Sirène w pokazie Acephala podczas Mercedes-Benz Kiev Fashion Days

3 września odbył się pokaz marki Acephala – jedynej polskiej marki zaproszonej przez organizację Fashion Scout na Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. Prezentowane projekty to biurowe „anty-mundurki”. Jak mówi Asia Jurczak, projektantka opraw Sirène, których użyto do stylizacji pokazu: „Bardzo podoba mi się założenie, że ubrania mogą wpływać na procesy kreatywnego myślenia i podnosić poziom efektywności w pracy. Projektując kolekcję Sirène także myślałam o tym, jak powinni czuć się ludzie noszący nasze okulary.” Każdy prezentowany set był impresją na temat sytuacji zawodowej, etapów pracy twórczej czy emocji, np. Deadline”, „Potrzebuję przerwy”, „Jedyna dziewczyna w zespole”. Humorystyczne nadruki powstały we współpracy z ilustratorką z Chicago – Caitlyn Carlisle.

Sirène w pokazie Acephala podczas Mercedes-Benz Kiev Fashion Days
Koniec misji sondy Cassini

15 września nastąpił koniec misji sondy Cassini, która przez ostatnie 19 lat, 11 miesięcy, 0 dni, 3 godziny, 12 minut i 46 sekund eksplorowała układ Saturna. Ścieżka ku zagładzie dwuipółtonowej sondy wiodła przez warstwy atmosfery Saturna, na którą skierowała ją grawitacja największego księżyca tej planety – Tytana. Do ostatnich sekund przed dezintegracją sonda wysyłała dane na Ziemię. Twórcom Sirène szczególnie bliskie było to wydarzenie, a pierwsza z kolekcji okularów „Cassini” na zawsze pozostanie hołdem dla tej jednej z najdłuższych i najbardziej emocjonujących misji kosmicznych.

Twoja siła i blask spojrzenia przyciągają uwagę Wszechświata. Wzbudzasz szacunek i podziw, a może już czujesz się jak dowódca wyprawy w kosmos? Kosmonauto, lecimy!

Saturn
Okulary wykonane z metalu powlekanego tytanową powłoką.

Detale:
– Handmade
– Delikatna metalowa konstrukcja
– Regulowane noski
– Tytanowy symbol Słońca w zausznikach
Materiały:
– Front: tytanowa powłoka antyalergiczna, stal nierdzewna
– Zauszniki: tytanowa powłoka antyalergiczna, acetat Mazzucchelli
– Szkła UV Zeiss 100 % ochrony przed promieniowaniem słonecznym UV – o długości do 400 nm
Cena: 590 PLN

Lubimy czytać. To dlatego nazwa marki Sirène pochodzi od tytułu powieści „Syreny z Tytana” Kurta Vonneguta Jr. Tym bardziej miło nam kiedy twórcy literatury wybierają nasze oprawy. Pan Michał Rusinek podczas nagrywania wersji audio książki „Pypcie na języku” (Wyd. Agora, 2017) wybrał model Cassiopea Blue Glitter.

Okulary korekcyjne wykonane z metalu powlekanego tytanową powłoką, włoskiego Windsoru oraz acetatu Mazzucchelli.

Detale:
– Handmade
– Delikatna metalowa konstrukcja
– Regulowane noski
– Tytanowy symbol Słońca w zausznikach
Materiały:
– Front: tytanowa powłoka antyalergiczna, stal nierdzewna, Windsor
– Zauszniki: tytanowa powłoka antyalergiczna, acetat Mazzucchelli
Cena: 590 PLN

Między 6 a 9 października będziecie mogli spotkać Sirène na Pięćdziesiątych Międzynarodowych Targach Optycznych– SILMO w Paryżu. Do zobaczenia na stoisku 5 FG 001.

Sirène
sireneeyewear.com
facebook.com/sireneeyewearcom
instagram.com/sireneeyewearcom

 

Partner/Salon optyczny

Kōgaku Eyewear Shop
ul. Bednarska 20A,
Warszawa

Pingle Optyk
ul. Hoża 40,
Warszawa

Acephala Concept Store,
al. 3 Maja 14,
Warszawa

Cloudmine,
ul. Paryska 17,
Warszawa

OKKO, Salon optyczny ,
Gabinet okulistyczny
ul. Grójecka 40A/41,
Warszawa

 

Tagi: , , , , , , , ,