stickyimage

Rusza kampania optyczna i konkurs UWIERZ W SIEBIE!

Panuje wszechobecna moda na dbanie o swój wygląd i odpowiedni wizerunek. Nie tylko kobiety, ale także coraz więcej mężczyzn jest na diecie, chodzi na zabiegi do kosmetyczki, a także poddaje się zabiegom medycyny estetycznej, aby wyglądać perfekcyjnie. Z kolei coraz więcej kobiet chętnie odwiedza siłownie i kluby fitness, ćwiczy, biega, jeździ na rowerze. Jednym słowem trwa prawdziwy „boom” na świetny wygląd!

Aby wpasować się w panujący obecnie mega trend, firma Luxotica Poland przygotowała nową kampanię optyczną oraz konkurs pod nazwą „UWIERZ W SIEBIE!”, który umożliwia konsumentom wyjątkową okazję na widoczną zmianę wyglądu na lepsze.

Nowe okulary marek Ray-Ban®, Vogue Eyewear® lub Oakley® ze szkłami w promocyjnej cenie to tylko pierwszy i natychmiastowy krok zmiany wyglądu. Oprócz atrakcyjnej ceny, Luxottica Poland oferuje konsumentom udział w wyjątkowym konkursie, w którym po zakupie okularów Ray-Ban®, Vogue Eyewear® lub Oakley® konsument otrzymuje:

nagrodę gwarantowaną–  kupon zdrapkę z kodem upoważniającym do 15% zniżki na dowolną usługę na portalu Vitalia.pl – partnera kampanii „Uwierz w siebie!” (wiodący portal w obszarze odchudzania i treningów online),

Po wykonaniu prostego zadania na stronie konkursowej www.uwierzwsiebie.info konsument ma szansę zdobyć:
nagrody tygodniowe –  co tydzień 3 x miesięczne abonamenty na szyty na miarę plan diety, spersonalizowany plan treningowy z wirtualnym trenerem oraz dedykowane porady profesjonalnego stylisty w zakresie doboru ubioru i okularów,
nagrodą główną jest voucher o wartości 3 500 zł na pobyt 2 osób w luksusowym SPA.

Konkurs będzie komunikowany w internecie (Google AdWords, Facebook Ads), na portalu Vitalia.pl, poprzez mailing do wybranej grupy docelowej.

Konkurs „Uwierz w siebie!”  trwa od 1 września do 29 listopada 2015 r.

Kreacja: agencja Yoho.

Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.uwierzwsiebie.info

Tagi: , , ,