stickyimage

Robert Lewandowski odwiedził największą na świecie fabrykę Gillette w Łodzi

Dla pracowników należącej do Procter&Gamble łódzkiej fabryki maszynek do golenia Gillette to był niezwykły poniedziałek. 27 marca mieli przyjemność gościć futbolowego mistrza i ambasadora Gillette, Roberta Lewandowskiego. Słynny piłkarz zwiedził fabrykę,  spotkał się z pracownikami, a także wziął udział w sesji fotograficznej.

W łódzkich zakładach produkowane są precyzyjne ostrza do maszynek Gillette, takich jak Mach 3®, Sensor® i Venus®. Zakłady działające od 2005 r. szybko stały się największą fabryką Gillette na świecie, a produkowane w nich towary trafiają nie tylko do Polski, ale również do wielu krajów w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej oraz do Stanów Zjednoczonych.

Dyrektor zakładów, Neil Osborne, komentuje: „Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Robert Lewandowski odwiedził naszą  fabrykę. Wszyscy pracownicy byli bardzo dumni, mogąc pokazać mu jakość zespołu, inżynierii i pracy, która stoi za marką Gillette. Robert Lewandowski nie tylko dostarcza Polakom wiele emocji podczas każdego meczu, ale również był znakomitym ambasadorem Gillette Poland podczas premierowych kampanii takich produktów, jak Gillette Fusion Proglide lub Flexball.

Zwiedzanie fabryki to pamiętne przeżycie. Robert Lewandowski potwierdza, że był to dla niego niezwykły moment: „Gilette to od lat moja ulubiona marka maszynek do golenia. Dziś zrozumiałem jeszcze lepiej, skąd bierze się ich jakość

Pod koniec wizyty Robert powiedział: „Wiedziałem, jak ważna jest precyzja w piłce nożnej, ale dziś przekonałem się, że dążenie do precyzji jest równie ważne, jeśli nie ważniejsze, dla zakładu produkcyjnego, takiego jak fabryka Gillette w Łodzi. Jakość maszyn i profesjonalizm pracujących tu ludzi robią naprawdę duże wrażenie”.

Duch zespołu jest bardzo ważny w futbolu, ale na boisku jest nas tylko jedenastu! Tutaj, gdzie zatrudnionych jest tysiąc pracowników, naprawdę poczułem, co to znaczy współpraca. To niesamowite”.

Gillette
Od ponad 110 lat Gillette dostarcza precyzję i wydajność, ułatwiając życie ponad 750 milionom mężczyzn na całym świecie. Od produktów do golenia po kosmetyki do ciała, twarzy oraz ochrony przed potem. Gillette oferuje szeroką gamę produktów takich jak maszynki do golenia, kremy, żele i pianki do golenia, produkty do pielęgnacji skóry, produkty po goleniu, antyperspiranty, dezodoranty i żele pod prysznic. Więcej informacji o najnowszych produktach dostępnych jest na stronie http://www.gillette.com/.

Procter & Gamble
Marki P&G dostarczają produktów blisko pięciu miliardom ludzi na całym świecie. Firma posiada bardzo silne portfolio, w skład którego wchodzą zaufane, prestiżowe marki, takie jak Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® oraz Whisper®. P&G obecne jest w 70 krajach świata. Więcej informacji o firmie i jej markach dostępnych jest na stronie http://www.pg.com.

Tagi: , , , , , , , , , , ,