stickyimage

Relacja z konferencji Bali Spa

28 listopada w warszawskiej restauracji „Czyli Chilli” odbyła się konferencja prasowa prezentująca nową, na polskim rynku kosmetycznym markę – Bali SPA.

Bali Spa to oryginalne, indonezyjskie kosmetyki, wprowadzające nowy standard w kanony domowej pielęgnacji ciała.

Jak podkreślał Piotr Kołaczyk, PR & Marketing Manager „Sense and Body” – przedstawicielstwa Bali SPA w Polsce: „Marka Bali SPA to harmonijne połączenie indonezyjskiej, naturalnej pielęgnacji z najnowocześniejszą technologią. To synergia, która pozwala wyciszyć umysł i skutecznie zregenerować ciało.”

W klimat cudownej wyspy Bali wprowadziła gości Elżbieta Dzikowska – słynna podróżnicza, która na podstawie wspomnień z własnych wypraw próbowała wyjaśni, w czym tkwi sekret piękna Bali i Balijek.

Supriana – rdzenna Indonezyjka,  gość specjalny a zarazem ekspertka Sense & Body Spa,  po raz pierwszy w życiu opuściła rodzinną wyspę  i przyleciała do Polski. Podczas spotkania starała się wyczarować przed gośćmi klimat indonezyjskiej kultury, rytuałów i pielęgnacyjnych sekretów. Supriana poprowadziła warsztaty przygotowywania tradycyjnego balijskiego peelingu.

Zawadiacki Spiderman i nieco bardziej spolegliwy Batman – dwie piękne papugi, obecne na spotkaniu szczególnie zainteresowały dziennikarzy. One, jak nikt inny wprowadziły wyjątkowo egzotyczny klimat. Mediom  zaprezentowane zostały trzy linie produktów:

Kuta Romance Relaxing Spa Series – linia relaksacyjno – oczyszczająca;
Sanur Sweet Senses – linia ujędrniająca ;
Sakura blossom Japanese Spa Series – linia dotleniająca z kwiatami japońskiej wiśni.

Kosmetyki Bali Spa będą dostępne w sklepach HEBE oraz w sklepie internetowym  www.panakotasklep.pl.

źródło:materiały prasowe

Tagi: , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane