Home Lifestyle Relacja z konferencji Avene – Prezentacja Cleanance Expert

Relacja z konferencji Avene – Prezentacja Cleanance Expert

3 min read
0

12 czerwca w Zamku Ujazdowskim, w Warszawie odbyła się konferencja prasowa prezentująca kolejne dermokosmetyczne odkrycie Avene. Marka Przedstawiał oryginalne i wyjątkowe podejście do walki z trądzikiem. Cel, jaki postawiły sobie Laboratoria Dermatologiczne – dostarczyć skuteczne rozwiązania na każde stadium trądziku – został osiągnięty. Już od września na aptecznych półkach pojawi się Cleanance Expert  – emulsja z wysokim IQ, uznana za konia trojańśkiego marki Avene.
Gościem specjalnym konferencji był doktor Łukasz Matusiak, specjalista dermatolog, który odniósł się do patofizjologii trądziku pospolitego. W przystępny sposób wyjaśnił główne przyczyny i objawy choroby.
Magdalena Postaleniec (Product Manager Avène) zaprezentowała dziennikarzom innowacyjność formuły i mechanizmy działania składników aktywnych nowego dermokosmetyku. Poza Monolaurynianem, który skutecznie rozwiązuje problem nadmiernego wydzielania sebum i X-pressinem™, niezwykle skuteczną i wysoce tolerowaną substancja złuszczającą nowej generacji,  szczególną uwagę zwróciła na Diolényl®. Ta opatentowana substancja aktywna o udowodnionym działaniu antybakteryjnym i przeciwzapalnym to  swego rodzaju Koń Trojański na bakterie P. acnes. DIOLENYL®  działa inteligentnie – skupia aktywność na strefach dotkniętych zmianami i nie zakłóca równowagi zdrowych partii skóry.
Magdalena Postaleniec podkreślała także wyjątkowe właściwości kosmetyczne Cleanance Expert. Arsenał innowacyjnych składników aktywnych, zamknięty został w nowatorskim galenowym etui – mówiła – dzięki temu emulsja jest niezwykle przyjemna i komfortowa  w stosowaniu, zapewnia optymalne nawilżenie i doskonale matuje skórę.
Emulsja Cleanance Expert stanowi uzupełnienie linii Cleanance, do pielęgnacji skóry tłustej  i trądzikowej, wprowadzonej na rynek już ponad 20 lat temu. Skuteczność gamy poza badaniami klinicznymi i naukowymi potwierdza także fakt, że jest ona niekwestionowanym liderem – nr 1 w Europie, w sprzedaży aptecznej produktów przeciwtrądzikowych.
Od września wraz z pojawieniem się nowości, także pozostałe dermokosmetyki ulegną metamorfozie. Zmienią się opakowania oraz nazwy produktów – przede wszystkim będą bardziej intuicyjne, co pozwoli  łatwiej dobierać do potrzeby  

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Lifestyle

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…