stickyimage

Premiera kolekcji The Intimate Britney Spears w Nowym Yorku!

The Intimate Britney Spears to pierwsza autorska kolekcja bielizny nocnej zaprojektowana przez gwiazdę muzyki pop. Uroczysta premiera kolekcji odbyła się 9 września podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody – jednego z najważniejszych wydarzeń branży fashion na świecie. W Polsce, ekskluzywna linia zaprojektowana przez Britney Spears będzie dostępna  w salonach firmowych Gatta.

Premiera kolekcji nocnej bielizny zaprojektowanej przez światową gwiazdę muzyki pop, odbyła się 9 września w trakcie Nowojorskiego Tygodnia Mody. Tłem tego ekskluzywnego pokazu była wyjątkowa sceneria – majestatyczne wnętrza nowojorskiej biblioteki publicznej – New York Public Library.

The Intimate Britney Spears to odpowiedź na potrzeby kobiet, poszukujących wyjątkowej i kobiecej propozycji bielizny nocnej. To połączenie seksownego designu z elegancją i klasą, a także podkreślenie tego, co w liniach bieliźnianych najważniejsze – wygody noszenia. To dlatego Gatta zdecydowała się na wprowadzenie na wyłączność kolekcji Britney Spears do swoich salonów firmowych.

Poczucie seksapilu, zmysłowości oraz wyjątkowości tej kolekcji to największe atuty linii. Jesteśmy zaszczyceni, że The Intimate Britney Spears będzie dostępna w naszych salonach, ponieważ idealnie komponuje się w stylistykę produktów Gatta.” – mówi Małgorzata Barton, Brand Manager Gatta.

Linia The Intimate Britney Spears składa się z zmysłowych i kobiecych zestawów bielizny, kimon oraz topów inspirowanych modnym stylem vintage. Uwagę zwraca niezwykła dbałość o szczegóły – szydełkowe, satynowe i koronkowe wykończenia oraz dodatki.

Dodatkowe informacje  na temat kolekcji The Intimate Britney Spears:
The Intimate Britney Spears to globalna linia kolekcji damskiej bielizny nocnej zaprojektowana przez ikonę popkultury i piosenkarkę Britney Spears. We współpracy z największą na rynku,  skandynawską marką luksusową – Change Lingerie – powstała unikatowa seria produktów z linii, która charakteryzuje się wysoką jakością i zmysłowym designem. W Polsce kolekcja będzie dostępna wyłącznie w salonach marki Gatta od końca września 2014 roku.
Więcej informacji o marce i projekcie znajduje się na: www.intimatebritneyspears.com  

Dodatkowe informacje:
Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
Gatta Collant – kolekcja rajstop i pończoch dla kobiet wzbogacana corocznie o kilkadziesiąt nowych wzorów w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej;
Gatta Beauty – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które działają niemalże jak wizyta w SPA. Posiadają specjalne włókna, które w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie i luksusowym samopoczuciu kobiet. Odzież powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych;
Gatta Cottoline – pod którą dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Gatta Active – odzież sportowa adresowana do osób dbających o zdrowie i modny wygląd;
Gatta Active Shapewear – bielizna modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
Gatta Underwear for man – bielizna dla mężczyzn.
Więcej informacji o spółce na www.gatta.pl

Tagi: , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane