stickyimage

Polskie gwiazdy pozują nago na okładkach wrześniowego Women’s Health

Women’s Health, lifestyle’owy magazyn o zdrowym stylu życia ukazujący się w 32 krajach, na początku sierpnia ogłosił publikację pierwszego międzynarodowego wydania z gwiazdami nago. Na okładkach wszystkich edycji pojawiła się amerykańska aktorka kolumbijskiego pochodzenia Sofia Vergara, znana m.in. z serialu „Współczesna rodzina” (2009) czy też z filmu Johna Turturo „Casanova po przejściach”, gdzie zagrała u boku Woody’ego Allena (2013). Jak podkreślają wydawcy, wrześniowe numery mają być afirmacją kobiecego piękna – fizycznego, psychicznego, emocjonalnego – prezentowanego przez kobiety w różnym wieku, o różnej budowie ciała i kolorach skóry. Mają opowiadać prawdę o nagości z kobiecego punktu widzenia. Tzw. naked issues pojawiły się w 15 krajach, na 5 kontynentach – od USA, poprzez Brazylię, RPA, Australię, po Polskę.

Polskie wydanie jest wyjątkowe, bo będzie miało aż 4 okładki, z czego 3 pojawią się w kioskach, a czwarta, z Sofią Vergarą właśnie, zostanie rozesłana do prenumeratorów. Na pozostałych „jedynkach” będzie można podziwiać panie: Grażynę Wolszczak, Odetę Moro i Annę Wendzikowską.

Skąd pomysł na okładki ze znanymi Polkami? „Ideę wrześniowych numerów z nagimi gwiazdami poprzedziła międzynarodowa ankieta, jaką redakcje Women’s Health przeprowadziły w 20 krajach. Jej tematem była akceptacja własnego ciała – wyjaśnia redaktor naczelna polskiej edycji Aneta Martynów. – Niestety, w tym badaniu, w którym przepytaliśmy kilka tysięcy kobiet mieszkających w różnych kulturach, od Ekwadoru przez Holandię, po Grecję, Polki wypadły najgorzej. Np. na pytanie: Czy czujesz się piękna tylko Polki w większości odpowiedziały: Nie. Okazuje się, że jesteśmy jednymi z najbardziej zakompleksionych kobiet na świecie”.

Dlatego polska edycja postanowiła wzmocnić międzynarodowy przekaz i – zapraszając polskie gwiazdy i osobowości – rozpocząć dyskusję na temat akceptacji własnego ciała.

W tej dyskusji nie chodzi o patrzenie na kobietę wyłącznie przez pryzmat cielesności – podkreśla Aneta Martynów. – Jak przekonują specjaliści, czy tego chcemy, czy nie, stosunek do własnego ciała ma potężny wpływ na jakość naszego życia we wszystkich jego aspektach. A skoro, jak wynika z ankiety, tylko 5% kobiet dobrze czuje się w swoim ciele nago, jest o czym dyskutować”.

Ambasadorkami programu Women’s Health „Naga prawda o kobietach” zostały: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro, Anna Wendzikowska, Anna Orłowska, Kamila Szczawińska i Tamara Gonzalez Perea, znana jako Macademian Girl. Autorką zdjęć jest Marlena Bielińska. Pełne wyniki ankiety można znaleźć na stronie http://www.womenshealth.pl/download/Ankieta.pdf oraz we wrześniowym wydaniu, które 18 sierpnia pojawi się w kioskach.

Women’s Health, wydawany przez Motor-Presse Polska, jest liderem sprzedaży wśród miesięczników typu lifestyle dla aktywnych kobiet. Średnia sprzedaż pisma w okresie styczeń-kwiecień 2017 wyniosła 52 422 egzemplarze*.

Motor-Presse Polska wydaje m.in. następujące tytuły: Men’s Health, Runner’s World, Auto motor i sport, Motocykl.
Źródło: ZKDP I-IV 2017, średnia rozpowszechnianie wydań drukowanych.

 

 

Tagi: , , , , ,