stickyimage

Nowe technologie zmieniają trendy związane z zamawianiem jedzenia

Choć telefoniczne zamówienia na razie nadal górują nad internetowymi, to jednak właśnie ta druga metoda staje się coraz popularniejsza wśród Polaków. Jeszcze jakiś czas temu nikt nie wyobrażał sobie wygodniejszego sposobu niż tradycyjne zamawianie jedzenia przez telefon. Tymczasem ogromny wpływ na zmianę tego przekonania ma wykorzystywanie do tego celu aplikacji mobilnych dzięki szybkiemu rozwojowi nowych technologii.

Coraz więcej restauracji oferuje jedzenie na wynos i coraz więcej ich klientów posługuje się aplikacjami mobilnymi do zamawiania posiłków. Przyczynia się do tego popularyzacja smartfonów i ich jeszcze bardziej rozwiniętych aplikacji. Z raportu POLSKA.JEST.MOBI1 przeprowadzonego przez TNS Polska wynika, że 58% telefonów używanych w Polsce to smartfony, a wśród osób pomiędzy 20 a 29 rokiem życia korzysta z nich 88% osób. To właśnie młode osoby najczęściej decydują się na wykorzystywanie aplikacji mobilnych do zamawiania posiłków.

Według danych z raportu „PizzaPortal 2014”, PizzaPortal.pl – największy w Polsce serwis służący do zamawiania jedzenia online – odnotował 250% wzrost pobrań aplikacji w stosunku do ubiegłego roku. Na te wyniki ma wpływ właśnie rozwój nowych technologii. Oszczędność czasu i wygoda obsługi aplikacji zachęcają do korzystania z takich właśnie serwisów jak PizzaPortal.pl.

Dawniej tradycyjne zamówienia telefoniczne dotyczyły jedynie pizzy. Później szefowie restauracji z innymi daniami także przekonali się, że dowożenie posiłków zwiększa dochody. Obecnie sytuacja wygląda znacznie inaczej. Wymagania Klientów zmieniają się i zauważają to właściciele lokali gastronomicznych. Dowodem na to jest fakt, że nawiązaliśmy współpracę z ponad 2000 restauracjami z 400 miast w całej Polsce – oferujemy szeroki wybór kuchni z całego świata. Możliwość płatności online oraz proste i szybkie dokonywanie zamówień zachęcają użytkowników aplikacji mobilnych do korzystania z naszego portalu – mówi Lech Kaniuk, Dyrektor Generalny, PizzaPortal.pl.

Wszystkie restauracje na swoich stronach internetowych zapewniają, że ich jedzenie jest smaczne, a dostawa przebiega sprawnie i szybko. Jednak nie zawsze ma to odzwierciedlenie w rzeczywistości. W przypadku PizzaPortal.pl użytkownicy zanim wybierają lokal i złożą zamówienie, widzą ocenę restauracji, która została wystawiona przez inne osoby zamawiające jedzenie za pomocą aplikacji mobilnych. Na tę ocenę składają się opinie dotyczące jakości jedzenia i dostawy. Daje to gwarancję, że w miejscu ocenionym na pięć gwiazdek dania są rzeczywiście pyszne, a dostawa przebiega zgodnie z oczekiwaniami Klientów.

O PizzaPortal.pl

PizzaPortal.pl jest największym i najszybciej rozwijającym się w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Działa na rynku polskim od 2010 roku i skupia oferty największej liczby restauracji w Polsce w blisko 400 miejscowościach w całym kraju.

Grupa OnlinePizza, do której należy PizzaPortal.pl, została w 2012 roku sprzedana za około 120 mln PLN Delivery Hero Holding, który jest obecnie jedną z największych firm w branży. Delivery Hero Holding współpracuje obecnie w 34 krajach z ponad 90 000 restauracjami i zatrudnia na całym świecie ok. 1500 osób.

Tagi: , , , , , ,