Home Lifestyle Mohito rusza z letnią kampanią

Mohito rusza z letnią kampanią

4 min read
0

Już w kwietniu startuje nowa odsłona kampanii marki Mohito. Kampania poświęcona wiosenno-letniej kolekcji inspirowana jest paletą barw oceanicznych. Obejmie swoim zasięgiem prasę, Internet i social media.
Najnowsza kampania reklamowa Mohito „Aqua Elegance” to inspirowana paletą oceanicznych barw kwintesencja ponadczasowej elegancji. Na dnie morza życie tętni niezwykłymi barwami, a bujna morska przyroda nie daje oderwać od siebie oczu. Na powierzchni oczarowuje piękno wodnych krajobrazów skąpanych w promieniach słońca. Ten pełen wdzięku i dostojności wakacyjny klimat odnajdujemy w letniej kolekcji „AQUA ELEGANCE” MOHITO
Aby oddać wysublimowany, morski charakter kolekcji, zdecydowano się na realizację sesji na słynącej z pięknych wodnych krajobrazów, hiszpańskiej  Teneryfie. Inspiracją do letniej kampanii był niesamowity podwodny świat i jego urzekająca kolorystyka: moc błękitu, turkusu, kobaltu i szmaragdu.
Woda, jako jeden z żywiołów niesie ze sobą wyjątkową energię, utożsamianą z klasą i elegancją. Zachwycający, podwodny świat stał się inspiracją do powstania letniej kolekcji MOHITO, pełnej morskich niuansów i detali w palecie oceanicznych barw – odcieni błękitu, kobaltu, turkusu i szmaragdu. W połączeniu z klasyczną bielą, czernią i odrobiną złota, wyróżniają się wyjątkowo eleganckim charakterem.
Linia kolekcji jest oparta na prostych formach, ale jest przy tym bardzo kobieca. Pozwala na zabawę proporcjami i poszukiwanie najbardziej odpowiedniej dla siebie sylwetki. Dominują w niej proste formy, które tworzą podstawę wyrazistych zestawów na różne okazje. Dopasowane sukienki, luźne topy, miękko układające się na sylwetce to prawdziwy hit tego lata. Wśród dodatków i biżuterii króluje złoto.
Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym kampanii został Dział Marketingu Mohito wraz z Agencją AFPHOTO, która od początku istnienia marki odpowiada za koncepcje kreatywne oraz współtworzy wizerunek marki.
Letnią kampanię reklamową Mohito nazwaliśmy „Aqua Elegance”. Dzięki niesamowitym krajobrazom Teneryfy i zaangażowaniu całego zespołu udało nam się oddać wyjątkowy klimat kolekcji. Tak powstały zdjęcia pełne wyrafinowanej elegancji.  To klasyka w najlepszym wydaniu” – zdradza  Magdalena Jasińska, Brand Manager Mohito.
Produkcję sesji przygotowała AFPHOTO. Zdjęcia, kolejny raz, powierzono  Mateuszowi Stankiewiczowi – jednemu  z najlepszych polskich fotografów młodego pokolenia, związanemu z marką od kilku sezonów. Stylizację kampanii  oddano w ręce Olgi Piekarskiej, fryzury przygotował Piotr Wasiński, a makijaże Patrycja Dobrzeniecka.
źródło: materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Lifestyle

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…