stickyimage

Efekty współpracy Kylie Minogue z marką sloggi

Kto zrozumie kobietę lepiej, jak nie inna kobieta? Wiedząc o tym, marka sloggi zaprosiła do współpracy ikonę muzyki pop Kylie Minogue, która dla wielu pozostaje symbolem zmysłowej kobiecości.

Projektanci marki, wraz z ambasadorką, stworzyli limitowany zestaw, któremu Kylie nadała swój indywidualny charakter i styl. Seksowny i komfortowy – właśnie taki jest sygnowany przez gwiazdę komplet, na który składa  się wersja majtek na dzień i na noc.  Model sloggi Light Ultra Soft, idealnie sprawdzą się w ciągu dnia. Dopasowują się do ciała jak druga skóra i nie odznaczają się nawet pod bardzo dopasowanym ubraniem.

Zapomnisz, że masz je na sobie. Natomiast sloggi Light Lace to opcja na wieczór. Indywidualny dodatek Kylie do tego modelu to czerwona koronka, która idealnie komponuje się z czernią. To detal, który dodaje seksapilu.

Podróżująca po świecie Kylie, potwierdza, że dwupak to świetne rozwiązanie dla, prowadzących dynamiczny styl życia, kobiet. Opcje na wieczór, oraz na dzień zapewniają możliwość wyboru, który każda z nas uwielbia posiadać. Wyjątkowa kolekcja sloggi sygnowana przez Kylie Minogue, będzie dostępna w salonach Triumph pod koniec października.

Sloggi to jedna z najbardziej lubianych i najlepiej sprzedających się marek bieliźnianych na świecie. Została założona w 1979 roku. Dzisiaj w skład firmy wchodzi  Intimate, która sprzedaje odzież oraz szereg innych marek sprzedających kostiumy kąpielowe dla kobiet i mężczyzn. Sloggi należy do rodzinny marek Triumph International, wraz z rdzennymi markami Triumph®, Valisère® i HOM®, cieszy się obecnością w ponad 120 państwach. Triumph zatrudnia więcej niż 33 tysiące ludzi i osiąga obrót 1, 9 miliarda franków szwajcarskich (2013). Jest także członkiem The Business Social Compliance Initiative (BSCI) i The Global Social Compliance Programme (GSCP).

Tagi: , , , , ,