Home Lifestyle Luksusowy produkt AIR FRANCE i KLM dla pasażerów Klasy Biznes i Klasy Pierwszej

Luksusowy produkt AIR FRANCE i KLM dla pasażerów Klasy Biznes i Klasy Pierwszej

16 min read
0

Linie lotnicze AIR FRANCE i KLM, dzięki partnerstwu z amerykańskimi liniami Delta Air Lines, dysponują gęstą siatką połączeń na całym świecie. Pod tym względem przewaga nad konkurencją jest szczególnie widoczna w Ameryce Północnej i Południowej. Siatka połączeń AIR FRANCE i KLM jest na bieżąco rozszerzana o nowe destynacje, jak uruchomione ostatnio Fukuoka czy Montevideo. Klasa Biznes jest dostępna na wszystkich trasach AIR FRANCE i KLM.
Zarówno AIR FRANCE, jak i KLM specjalizują się głównie w rejsach dalekiego zasięgu do i z Europy, w czym są niekwestionowanym liderem. Wielogodzinne loty bywają męczące, dlatego obydwie linie zapewniają wysoki komfort podróży i oferują szeroki wachlarz udogodnień, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających pasażerów Klasy Biznes.
Komfort na każdym etapie podróży
Klasa Biznes zarówno w ofercie AIR FRANCE, jak i KLM ma wiele wspólnych elementów. Obydwie linie umożliwiają wszystkim pasażerom, którzy zakupią bilet w tej klasie, korzystanie z ekskluzywnych saloników biznes na całym świecie. Niektóre z nich, tak ja salon na paryskim lotnisku (CDG) oferują dodatkowe usługi, jak np. bezpłatne zabiegi spa.
Posiadacze biletów w Klasie Biznes mają także zagwarantowane wyróżnienie poprzez „Sky Priority” (oznaczenia na bilecie i na lotnisku), co w praktyce oznacza odrębne stanowiska odprawy, priorytetowe przejście przez kontrolę bezpieczeństwa, pierwszeństwo w wejściu na pokład oraz w trakcie opuszczania samolotu i odbierania bagażu. Cena biletu w Klasie Biznes obejmuje również 2 sztuki bagażu do 32 kilogramów oraz bagaż podręczny do 18 kilogramów.
Limuzyna i hotel dla każdego
Zakup biletu w Klasie Biznes uprawnia podróżnego do przystąpienia do Klubu VIP oraz otrzymania Złotej Karty w programie lojalnościowym Flying Blue.
Klub VIP jest polską inicjatywą, niedostępną w identycznej formule nigdzie indziej na świecie. Jego członkowie, poza prestiżowym transferem limuzyną lub noclegiem w hotelu w Warszawie przed lub po międzykontynentalnej podróży, mają możliwość skorzystania z dedykowanego numeru telefonu we wszelkich sprawach związanych z podróżą, a w przypadku zaistnienia zmian w rozkładzie czy innych nieprzewidzianych zdarzeń – obsługa AIR FRANCE KLM kontaktuje się indywidualnie z każdym z pasażerów VIP.
Złota Karta uprawnia m.in. do bezpłatnego wstępu do saloników biznesowych (niezależnie od klasy przelotu), przewozu dodatkowego bagażu (1 sztuka ponad limit) oraz zapewnia szereg innych przywilejów podczas podróży, jak np. szybsze gromadzenie mil.
Podniebna przygoda
W nowej Klasie Biznes AIR FRANCE przeprojektowano wnętrze przestrzennej kabiny i odpowiednio ją oświetlono. Nowoczesne, rozkładane fotele AIR FRANCE mają szerokość do 64 cm i długość do 200 cm (w zależności od typu samolotu). Regulowany zagłówek i podnóżek podnoszą komfort podróży, a sztywna obudowa zapewnia pełną prywatność. Dwa przyciski służące do ustawienia dogodnej pozycji do spania, gniazdko do laptopa, osobista lampka punktowa, słuchawki tłumiące hałas oraz duży i wygodny stolik do pracy sprawiają, że podróżny ma możliwość zarówno pracy, jak i odpoczynku w bardzo komfortowych warunkach. Długi lot uprzyjemni także 10 lub 15-calowy ekran (w zależności od modelu samolotu) i system audio-wideo „na życzenie” z 500 godzinami rozrywki (w tym także dla dzieci). Pasażerowie mają do dyspozycji 24 kanały, ponad 85 filmów w 9 językach oraz najpopularniejsze programy telewizyjne. Chętni mogą tworzyć własne playlisty, grać, uczyć się języków lub oglądać programy relaksacyjne. Na ekranie można też śledzić miasta, nad którymi aktualnie leci samolot. Program wykorzystuje zdjęcia satelitarne Geovision (opcja dostępna na trasie między Paryżem, Indiami, Chinami, Japonią i Singapurem). Podróżni mają do dyspozycji wełniany koc, poduszkę, wodę mineralną oraz kosmetyczkę z markowymi kosmetykami i akcesoriami podróżnymi.
Podniebna restauracja „à la francaise”
Jeszcze przed startem na pasażerów Klasy Biznes AIR FRANCE czeka miły akcent – powitalna lampka szampana. Następnie podawany jest odświeżający ręcznik, po czym serwowany jest posiłek w francuskim stylu. Na początek przystawka, następnie do wyboru 3 – 4 dania główne (skomponowane przez francuskich szefów kuchni – Guy’a Martina i Joëla Robuchon), a na zakończenie – sery, deser oraz wina wyselekcjonowane przez Oliviera Poussiera, sommeliera roku 2000.  Drugi posiłek podawany jest w zależności od pory dnia i długości rejsu w formie ekskluzywnego, dużego śniadania lub przystawki. Posiłek może być również podany w formie ekspresowej. Na dłuższych rejsach oferowane są przekąski i lody. Działa również bar samoobsługowy z szerokim wyborem alkoholi, napojów i snacków.
Powiew luksusu w stylu Viktor & Rolf
KLM również stawia sobie wysoko poprzeczkę w Klasie Biznes. Do dyspozycji jest przestrzenna kabina w samolocie oraz nowoczesne fotele rozkładane prawie do poziomu łóżka. Długość fotela po rozłożeniu ma 190 cm i szerokość do 54 cm. Regulowany podnóżek i rozkładane oparcie do pozycji 170 stopni oraz separujące ścianki przy fotelach są dostępne w zależności od samolotu. Podróżny może skorzystać ze słuchawek z funkcją redukcji hałasu oraz gniazdka do podłączenia laptopa. Interaktywna rozrywka na pokładzie to ponad 85 filmów, 80 godzin programów telewizyjnych, ponad 300 płyt CD, gry wideo, programy do nauki języków oraz audiobooki. Ponadto dostępny jest szeroki asortyment gazet i magazynów w różnych językach. Podróżni mają również możliwość wysyłania i otrzymywania wiadomości tekstowych i emaili. Kosmetyczki z a akcesoriami podróżnymi zaprojektowali projektanci z Amsterdamu – Viktor & Rolf.
Od lipca 2013 roku stopniowo wprowadzane będą w Klasie Biznes idealnie płaskie łóżka i zupełnie nowy design kabiny. Biznes w KLM w swojej nowej odsłonie pojawi się najpierw w samolotach typu Boeing B747-400.
Holenderskie smakołyki
Pasażerom Klasy Biznes linii KLM podawany jest posiłek składający się z przystawki, dania głównego (trzy potrawy do wyboru, dobrane przez czołowego holenderskiego szefa kuchni – Jonnie Boera) oraz deseru. Posiłki do i z Chin, Korei, Indii i Japonii skomponowali znani azjatyccy szefowie kuchni. Piękny, nowy zestaw stołowy zaprojektował słynny holenderski projektant – Marcel Wanders. W ofercie są również wysokiej klasy wina, dobrane przez profesjonalnych sommelierów oraz przekąski i drinki na życzenie. W ofercie porannych przylotów (gdy lot trwa powyżej 8 godzin), serwowane jest śniadanie „à la carte” tuż przed lądowaniem. Stałym elementem są także słynne upominki (szczególnie lubiane przez ich kolekcjonerów) miniatury holenderskich kamienic, wykonane ze słynnej porcelany z Delft. Cała kolekcja liczy ponad 90 miniatur.
Komfort w rozsądnej cenie
Komfortowe podróże w biznesie nie muszą być bardzo drogie. Przykładowo do tak popularnych miast jak Nowy Jork czy Chicago można polecieć w Klasie Biznes już za około 7 400 złotych w obie strony. Tyle zapłacimy w ramach promocji cenowych, które w AIR FRANCE KLM są ogłaszane kilka razy w roku i oferują możliwość zakupu biletu ze zniżką do 20%. Warto pamiętać, ze podróżni, których firmy należą do programu BlueBiz korzystają z dodatkowej oszczędności. Za lot w Kasie Bznes na trasie międzykontynentalnej firma otrzymuje zwrot w wysokości do 800 złotych (w postaci punktów) na swoje konto w programie. Klienci AIR FRANCE KLM mogą spodziewać się kolejnej promocji biznesowej pod koniec maja.
AIR FRANCE KLM
Grupa AIR FRANCE KLM jest znaczącym graczem w branży transportu lotniczego
i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Obecnie AIR FRANCE KLM może poszczycić się ponad 77 milionami pasażerów i transportem 1,4 miliona ton ładunków rocznie. Grupa obsługuje łącznie 243 porty lotnicze zlokalizowane w 103 krajach, a jej flota liczy 573 samoloty. Linie, posiadające porty macierzyste na lotniskach Paryż-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, obsługują łącznie ogromną sieć połączeń. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 21 milionów członków.
AIR FRANCE KLM wspólnie z partnerami – liniami Delta i Alitalia – tworzy największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. AIR FRANCE i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 19 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń – ponad 15,5 tysiąca lotów dziennie, do 1000 miejsc, w 187 krajach. Więcej informacji o AIR FRANCE KLM dostępnych jest na stronie: www.airfranceklm.com
źródło: materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Lifestyle

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…