stickyimage

L’Oréal Men Expert – Zadbaj o skórę, zadbaj o formę.

L’Oréal Men Expert rozpoczyna intensywną wiosenną kampanię. Agencja Kamikaze przygotowała strategię działań w oparciu o cross-promocję z liderem fitness w Polsce – klubami Pure Jatomi Fitness.

Ten rok jest dla Men Expert wyjątkowy – startuje nowa platforma komunikacji „Ty i Twoja skóra w najlepszej formie”, która silnie osadza markę w kontekście zdrowego trybu życia, aktywności sportowej, a w szczególności sportów miejskich – wyjaśnia Maciej Śledziński, Product Manager Men Expert.

Ty i Twoja skóra w najlepszej formie z Pure Jatomi” to wspólna akcja L’Oréal Men Expert i klubów Pure Jatomi Fitness. Każdy kto pomiędzy 7 a 30 kwietnia zakupi produkt Men Expert, może odebrać aż 5 darmowych wejść do jednego z 35 klubów Pure Jatomi Fitness. Aby skorzystać z oferty wystarczy zarejestrować swój paragon na www.menexpert.pl. Dla klientów Men Expert przewidziane są też zniżki na zakup rocznego abonamentu w Pure Jatomi Fitness.

Propagowanie aktywności fizycznej oraz tego jak jest ona istotna dla każdej sfery ludzkiego życia to codzienność w Pure Jatomi – wyjaśnia Anna Godlewska, Marketing & Communications Manager w Pure Jatomi Fitness – Nasze kluby są zatem doskonałym miejscem do realizacji wspólnych działań z L’Oréal Men Expert. Zapraszamy uczestników promocji, żeby przekonali się o tym osobiście, a wtedy na pewno dołączą do nas na stałe.

To jednak nie wszystko, co na początek tej wiosny przygotowała dla swoich klientów marka L’Oréal Men Expert. Promocji towarzyszy konkurs „Rzuć wyzwanie zmęczeniu z Men Expert„, w którym do wygrania są Kamera Go Pro Hero3, 3 zegarki Certina DS Podium, 20 pakietów startowych w Men Expert Survival Race oraz 100 zestawów produktów. Aby wziąć udział w konkursie należy do końca maja zakupić produkt L’Oréal Men Expert, zarejestrować paragon na stronie internetowej oraz odpowiedzieć na pytanie „Jak walczysz ze zmęczeniem”.

– Kamikaze zapewnia Klientowi pełną obsługę obu akcji – od pomysłu, poprzez nawiązanie i koordynację współpracy barterowej z kluczowym partnerem, obsługę formalno-prawną, aż po wyłonienie zwycięzców, zakup i wysyłkę nagród – mówi Maria Pabjańczyk, Interactive Production Director z Kamikaze. Agencja przygotowała również wszystkie kreacje – materiały POS, kreacje bannerowe oraz serwis internetowy.

Serwis marki Men Expert: www.menexpert.pl
Serwis Partnera promocji: www.jatomifitness.pl
Serwis agencji: www.kamikaze.com.pl

Kamikaze od 7 lat zajmuje się obecnością marek w internecie. Obecnie agencja pracuje m.in. dla firm / marek: L’Oréal Paris, Essie, Cacharel, Grupa Allegro, Fundacja Orange, Kotlin, Hexeline, Aflofarm, Farmio.

źródło:materiały prasowe

Tagi: , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane