stickyimage

LONDON FASHION WEEK 2014 – Giles Deacon A/W 2014

 Najnowszy pokaz Gilesa Deacona podczas Londyńskiego Tygodnia Mody zawierał dwa nowe projekty ubrań wykonanych z nowoczesnych, futurystycznych materiałów, które rozwiewają mit o modnej odzieży, która nie może być prana w pralce. Dwie nowe suknie będące częścią kolekcji Gilesa Deacona na jesień/zima 2014 stanowią kontynuację wyznaczonego przez niego trendu. Przygotowana przez projektanta kolekcja siedmiu sukni przeznaczonych do prania w domowych warunkach, została stworzona dla programu P&G Fabric Care. Kolekcja została po raz pierwszy zaprezentowana w Mediolanie w listopadzie 2013 roku.

GILES DEACON I P&G: WSPÓLNA PASJA DO PIĘKNA ORAZ TROSKA O ODZIEŻ NA WYBIEGU I  POZA NIM Giles dołączył do zespołu P&G Fabric Care – który obejmuje takie marki jak: Ariel, i Lenor – ostatniej jesieni, obejmując stanowisko Globalnego Konsultanta ds. Mody. Celem współpracy jest nadzór nad nowym, skupionym na modzie podejściu firmy, w ramach którego Giles będzie dzielił się swoją specjalistyczną wiedzą i znajomością branży na rzecz inicjatywy P&G Future Fabrics. Jego rolą jest  pomoc P&G w projektowaniu wyszukanych technologii konserwacji materiałów, będących odpowiedzią na nowe składy tkanin. P&G Fabric Care i projektant Giles Deacon mają w planach zachęcanie świata mody do korzystania z tkanin nadających się do prania w pralkach. Zaspokajając tym samym  wciąż rosnący popyt na odzież od znanych projektantów, nadającą się do łatwego dbania o nią w domowych warunkach.

Moją rolą w P&G Fabric Care jest zakwestionowanie powszechnie panującej opinii na temat tego, co można włożyć do pralki. Pragnę też udowodnić, że  projekty z wykorzystaniem futurystycznych tkanin, mogą jednocześnie zwracać uwagę na wybiegu, będąc jednocześnie wyjątkowo łatwe w codziennej pielęgnacji.” – powiedział Giles Deacon.

Śledząc reakcję konsumentów na wcześniejszą kolekcję siedmiu sukien zaprezentowanych w Mediolanie, wiedzieliśmy, że musimy zaprojektować i wprowadzić na rynek większą ilość nadających się do prania wzorów. To w połączeniu z potencjałem płynącym od producentów materiałów i nowymi technologiami od Ariel i Lenor (P&G), zaowocowało powstaniem nowych sukni w ramach mojej nowej kolekcji jesień/zima 2014” – dodał.

P&G PRZENOSI SWOJĄ WIEDZĘ I NAUKĘ O TKANINACH DO BRANŻY MODOWEJ

Podobnie jak osoby z branży modowej jesteśmy świadomi istotnej roli ubrań w życiu człowieka. Ten cykl rozpoczyna się na wybiegu,  podąża poprzez klientów projektanta, wprost do szaf konsumentów – powiedział Mohamed Samir, wiceprezes P&G Fabric Care w Europie. „Nasza nowa, ukierunkowana na modę strategia pomaga nam wprowadzać innowacje i udoskonalać  środki piorące tak, aby mogły dotrzymywać kroku zmieniającym się trendom w dziedzinie tkanin i mody. Pragniemy też, aby moda z wybiegów była bardziej dostępna, a ich pielęgnacja mniej wymagająca”.

Dzisiaj robimy kolejny krok naprzód w drodze do pokazania konsumentom oraz branży mody i tkanin tego, co możemy jeszcze zrobić. Nasze unikalne podejście do kwestii dbałości o odzież znajduje odzwierciedlenie w inicjatywie 3-Step Fibre Science której ideą jest: Czyścić, Chronić i Wzmacniać odzież podczas prania, umożliwiając klientom pielęgnację odzieży, jednocześnie uwydatniając jej piękno”.

Marki znajdujące się w ofercie P&G Fabric Care sprawiają, że formuły piorące przestały sprowadzać się wyłącznie przy usuwaniu plam. Nowe kapsułki Ariel 3w1 / Ariel Power pomagają czyścić, chronić i wzmacniać materiały na poziomie pojedynczych włókien. Dzięki czemu  ubrania pozostają nieskazitelnie czyste i jednocześnie dłużej wyglądają jak nowe. . Najnowsza formuła Lenor, wiodącego płynu do płukania marki P&G, wykorzystuje technologię Fibre Science, która  oprócz długotrwałej świeżości chroni materiał przed uszkodzeniem, przedłużając tym samym uczucie nowości kupionych ubrań – dodał Samir.

źródło:materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane