stickyimage

Le Mac – magazyny firmowe w nowej ekologicznej wersji

Sieć salonów mody męskiej Le Mac zaczęła wydawać swoje magazyny firmowe w nowej wersji, bardziej przyjaznej dla środowiska.

Le Mac zmienił wygląd swojego czasopisma firmowego. Papier kredowy, na którym był do tej pory drukowany Le Mac Magazine, został zamieniony na papier ekologiczny. Dzięki temu szata graficzna czasopisma jest bardziej spójna z filozofią firmy i wizerunkami oferowanych przez sieć marek: camel active, Calamar i Hattric. Wszystkie trzy brandy są bowiem skierowane do wykształconych mężczyzn o wyższych dochodach – świadomych konsumentów, dla których jest ważny nie tylko wygląd produktu i jego jakość, ale również sposób wykonania i wpływ jego produkcji na środowisko. Zarząd firmy zdecydował, że wszystkie działania sieci powinny zmierzać w kierunku kreowania ekologicznego wizerunku marki salonów Le Mac. Zmiana layotu i papieru Le Mac Magazine to jeden kroków, które w tym roku podjęła firma, by zrealizować ten cel.

Magazyn można obejrzeć pod linkiem: www.promedia.biz.pl/ewydania/Branzowki/Le_Mac_Magazine_2012_1.pdf

źródło: materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane