stickyimage

Gigi Hadid twarzą światowej kampanii marki TOPSHOP na sezon jesień/zima 2015

TOPSHOP ogłasza współpracę z Gigi Hadid, która została nową twarzą tegorocznej kolekcji jesień/zima.

Gigi to wschodząca gwiazda, znana we wszystkich zakątkach świata. Jej swobodny, kalifornijski styl połączony z silną medialną osobowością, tworzą z niej doskonałego ambasadora marki TOPSHOP.  Launch kampanii przewidziany jest na całym świecie w salonach TOPSHOP, w prasie, online i w kanałach social media.
W swojej pierwszej kampanii dla TOPSHOP, Gigi pozuje podczas sesji wykonanej w Londynie przez uznanego fotografa Tyrone’a Lebona’a.  W serii zdjęć występuje w jesienno-zimowych stylizacjach autorstwa Dyrektor kreatywnej TOPSHOP, Kate Phelan.

Europejska, amerykańska i azjatycka ekspansja pozostaje kluczowym celem dla TOPSHOP w ciągu następnego roku, w oparciu o 40 krajów, w których marka jest już obecna. W planach jest też położenie nacisku na regionalny i międzynarodowy rozwój obecności marki w kanałach online. Proponowane usługi będą miały charakter premium i zostaną dostosowane do uwarunkowań rynków lokalnych.

Po raz pierwszy TOPSHOP rozpocznie współpracę z wybranymi terytoriami Azji Południowej, a nowe partnerstwa w Europie, m.in. w Holandii, zapewnią marce uzyskanie jeszcze szerszej bazy klientów. Prace nad otwarciem nowych sklepów, wraz z lokalizacjami flagowymi, będącymi wizytówką firmy, są już w toku w Panamie, Niemczech, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii i na Bliskim Wschodzie. Ich otwarcie planowane jest na początek  2016 roku.

Sir Filip Green komentuje: „Praca z Gigi Hadid nad tą kampanią nadal umacnia naszą międzynarodową wizję marki TOPSHOP . Działając ambitnie, nieustannie odciskamy nasz ślad na wszystkich rynkach, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i za granicą, a Gigi jest idealnym ambasadorem wspierającym te wysiłki.”

TOPSHOP W LICZBACH
TOPSHOP posiada 330 sklepów w Wielkiej Brytanii oraz 137 międzynarodowych sklepów w 40 krajach.
W USA, TOPSHOP posiada 9 flagowych sklepów oraz 70 stoisk partnerskich w sieci Nordstrom.
TOPSHOP w sieci generuje średnio ponad 4,5 mln wizyt tygodniowo, z ofertą około 400 nowych produktów wchodzących do oferty online tygodniowo i wysyłanych do 110 krajów.
Marka posiada specjalne platformy transakcyjne dla Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji oraz dla czterech największych azjatyckich rynków takich jak Singapur, Malezja, Tajlandia I Indonezja.
TOPSHOP pomógł zaistnieć w świecie mody ponad 200 projektantom, dzięki wspieraniu od 13 lat programu NEWGEN British Fashion Council.

Kolekcja z udziałem Gigi Hadid na sezon jesień-zima 2015 będzie dostępna  w sklepie  TOPSHOP w Złotych Tarasach.

Zapraszam do sklepu TOPSHOP w Złotych Tarasach oraz do śledzenia polskiego profilu marki na facebook’u

https://www.facebook.com/topshoppoland
https://instagram.com/topshop_poland/

Tagi: , , ,