stickyimage

Gatta Active Shapewear w świecie mody

Gatta Active Shapewear już po raz kolejny pojawiła się na wybiegach u znanych projektantów. Bieliznę modelującą polskiej marki zaprezentowała na swoim pokazie Teresa Rosati, a także warszawski duet Bohoboco. To kolejne, po Fashion Week Poland, ważne wydarzenia w świecie mody, na których obecna jest Gatta Active Shapewear.

Gatta Active Shapewear była partnerem pokazu Natalii Jaroszewskiej z okazji 10-lecia jej twórczości. Następnie prezentowała kolekcję w Concept Store podczas Fashion Week Poland w Łodzi. Marka stale angażuje się w wydarzenia modowe. Bieliznę modelującą zaprezentowały m.in. modelki na warszawskim pokazie Teresy Rosati. Produkty Gatta Active Shapewear pojawiły się także na pokazie nowoczesnego konceptu modowego stworzonego przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lacha, czyli Bohoboco.

Jesteśmy perfekcjonistami i lubimy jak wszystko wygląda doskonale, także wykorzystaliśmy bieliznę modelującą w naszym pokazie. Pod długą wąską sukienką bielizna wyrównała brzuch, wygładziła linię bioder i skorygowała wydatne kości biodrowe, a tym samym sprawiła, że kreacja prezentowała się idealnie. Zaletą Gatta Active Shapewear jest także fakt, że pod ubraniem niemalże zlewa się ona z ciałem, więc nawet pod cienką tkaniną jest praktycznie niewidoczna” – mówią Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach z Bohoboco.

Gatta Active Shapewear to nie tylko bielizna modelująca, która wyszczupli sylwetkę czy podkreśli kobiecość, ale także bardzo modny i elegancki dodatek. Doskonale się sprawdza jako baza zarówno pod wieczorowe suknie, jak i codzienne stylizacje. Sześć fasonów bielizny modelującej Gatta Active Shapewear, a także różnorodna kolorystyka gwarantują, że każda kobieta wybierze model dopasowany do swojej figury i kreacji.

Gatta Active Shapewear zdecydowanie wkracza w świat wielkiej mody. To element naszej strategii, w której chcemy udowodnić, że bielizna modelująca tez może być elegancka i modna. Produkty Shapewear stały się elementem nie tylko codziennych stylizacji, ale także doskonałą bazą pod projekty prêt-à-porter” – mówi Monika Kazimierczak, Senior Brand Manager Gatta Active Shapewear.

Polska marka planuje stale umacniać swoją pozycję w świecie mody. Gatta Active Shapewear będzie systematycznie pojawiać się na kolejnych pokazach, ważnych wydarzeniach i imprezach.

Obecnie produkty marki Gatta to:

Gatta Collant – kolekcja rajstop i pończoch dla kobiet wzbogacana corocznie o kilkadziesiąt nowych wzorów w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej;
Gatta Beauty – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które działają niemalże jak wizyta w SPA. Posiadają specjalne włókna, które w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży.
Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie i luksusowym samopoczuciu kobiet. Odzież powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych.
Gatta Cottoline – pod którą dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Gatta Active – odzież sportowa adresowana do osób dbających o zdrowie i modny wygląd;
Gatta Active Shapewear – bielizna modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
 – bielizna dla mężczyzn.


źródło: materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Skomentuj artykuł

Wymagane