Home Gadżety Jude Law w kampanii Vogue Eyewear for men SS2013

Jude Law w kampanii Vogue Eyewear for men SS2013

10 min read
0
Vogue Eyewear for Men Jude Law

Ekskluzywnym scenariuszem kampanii Wiosna/Lato 2012 „He’s In Vogue” Vogue Eyewear for Men było Oyster Bay na Long Island. Miejsce to znane jest z licznych powieści i filmów, których akcje rozgrywały się właśnie tutaj, z artystów kochanych przez pokolenia, ważnych rodzin i nowojorskich intelektualistów zamieszkujących w willach w stylu New England, zwróconych w kierunku oceanu, nad którym spędzili pamiętne lata.
Właśnie te budynki usytuowane na plaży stały się planem filmowym, a otulający je wiatr ścieżką dźwiękową sesji fotograficznej, w trakcie której Jude Law, bożyszcze kina i twarz Vogue Eyewear for Men, został uwieczniony przez Petera Lindbergha, fotografa, który bardziej niż ktokolwiek inny tchnął duszę w zdjęcia prezentujące modę. Lindbergh i Law tworzą świetną parę, co daje się odczuć w każdej fotografii z tej kampanii. „Praca z Peterem – mówi aktor – była bardzo prosta i zawsze jest specjalnym doświadczeniem: na planie zawsze jest przyjazna atmosfera i od razu wiesz, że rezultat będzie wspaniały. Świat, który próbowaliśmy stworzyć na Long Island musiał być prawdziwy dla mnie i uważam, że wynik jest stylowy i lekki”.
Jude Law dodaje: „Noszę okulary do czytania już od kilku lat i wciąż to coś nowego dla mnie, ale podoba mi się fakt, że poza funkcjonalnością są także estetyczne i wybieram je starannie, ponieważ one wiele o mnie mówią. Gdy więc Vogue Eyewear for Men poprosił mnie o współpracę, chętnie się zgodziłem”.
Również i Peter Lindbergh uważa Jude’a Law za doskonałego odtwórcę, któremu udaje się oddać naturalny i intymny nastrój, który od zawsze wyróżnia jego fotografie: „Fotografowie to szczęściarze! (przynajmniej czasem).
Robienie zdjęć w Oyster Bay na Long Island w piękny letni dzień z Judem Law, człowiekiem o rzadkich i znakomitych warunkach, to prawie raj. Oprócz tego, że jest świetnym aktorem, jest najbardziej uprzejmym człowiekiem, jakiego spotkałem, nie wspominając o tym, że jest bardzo przystojny. Alana Terry, wspaniały dyrektor artystyczny, Erika Ferszt i Paola Calaresi wspaniałe klientki oraz swoboda…Jestem naprawdę szczęśliwym
fotografem”.
Zdjęcie po zdjęciu, Peter Lindbergh i Jude Law stworzyli nową kampanię będącą w doskonałej harmonii z charakterem okularów Vogue Eyewear for Men. Okularów o silnej i zdecydowanej osobowości, która łączy klasyczną elegancję z nowoczesną techniką oraz rzemiosłem Made in Italy.
Zarówno okularom korekcyjnym, jak i słonecznym udaje się połączyć linearny design z lekkością i komfortem dla użytkownika, bez rezygnowania ze stylu: zasadniczego elementu, bez którego nowoczesny mężczyzna nie może
się obejść w żadnym momencie.
VO 2777S
Te okulary słoneczne o młodzieżowym i modnym kształcie w przemyślany sposób łączą octan z metalem, zarówno w przedniej części (na wpół bez oprawki),
jak i w metalowych zausznikach z końcówkąwykonaną z octanu. Model wzbogacony szczegółami, takimi jak logo „V” na zausznikach i soczewce, jest idealny dla mężczyzn,
którzy nie chcą rezygnować z oryginalnego i indywidualnego stylu.
 
 
 
 
VO 3826S
Elegancja i lekkość połączone z prostotą formy sprawiają, że ten
model stanie się „must have” sezonu. Przyciemniane soczewki
i cienkie zauszniki dodają charakteru glamour, doskonałego dla
mężczyzn, którzy nie godzą się na
kompromisy i zawsze udaje im się
połączyć jakość ze stylem.
 
 
 
VO 2794S
Nigdy nieprzemijający klasyk: okulary słoneczne nieznające schyłku.
Ten model, charakteryzujący się zasadniczością kwadratowych
linii, młodzieżową formą oraz minimalizmem szczegółów, zadowoli
również najbardziej wymagających klientów. Dostępny w wielu kolorach:
od klasycznej czerni i szylkretu po niebieski i szary.
 
 
 
VO 2788
Zaprojektowane dla młodych mężczyzn bacznie obserwujących najnowsze tendencje. Ten model okularów korekcyjnych jest odzwierciedleniem eleganckich i nowoczesnych linii, łączących zdecydowane formy z miękkimi zaokrągleniami. Z pewnością zadowoli najbardziej wymagających klientów. Dostępnyw szerokiej gamie kolorów: od granatowego poprzez czerwonyi szary aż po klasyczną czerń i szylkret.
 
 
 
Luxottica Group jest liderem w branży najwyższej jakości luksusowych i sportowych okularów. Jest właścicielem około 7100 sklepów detalicznych z okularami korekcyjnymi i przeciwsłonecznymi w Ameryce Północnej, w regionie Azji i Pacyfiku, w Chinach, Republice Południowej Afryki, Ameryce Łacińskiej i w Europie, dysponuje także silnym i zrównoważonym portfelem marek. Do marek własnych grupy Luxottica należy Ray-Ban, najbardziej znana marka
okularów przeciwsłonecznych, a także Oakley, Vogue, Persol, Oliver Peoples, Arnette i REVO, natomiast marki okularów sprzedawanych na podstawie licencji to Bvlgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Tiffany i Versace. Poza globalną siecią sprzedaży hurtowej obejmującą 130 krajów, Grupa jest też właścicielem sieci działających na najważniejszych rynkach sklepów detalicznych, takich jak LensCrafters, Pearle
Vision i ILORI w Ameryce Północnej, OPSM i Laubman & Pank w regionie Azji i Pacyfiku, LensCrafters w Chinach, GMO w Ameryce Łacińskiej oraz Sunglass Hut na całym świecie. Produkty Grupy są projektowane i produkowane w sześciu zakładach firmy we Włoszech, dwóch, będących wyłączną własnością Grupy, zakładach produkcyjnych w Chinach, w jednej fabryce w Brazylii i jednej w Stanach Zjednoczonych, która specjalizuje się w produkcji okularów
sportowych. W 2011 r. obroty netto Grupy Luxottica przekroczyły 6,2 miliarda euro. Dodatkowe informacje o Grupie znaleźć można na stronie internetowej www.luxottica.com.
źródło:materiały prasowe

więcej powiązanych wpisów
Load More By redakcja
Load More In Gadżety

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także

Swatch daje susa w Rok Królika!

Przedstawiamy zabawną, symboliczną i stylową specjalną edycję na Chiński Nowy Rok 2023! Sw…